خبرهای داغ:
مسئول معاونت اجتماعی سپاه استان قزوین؛

دوره آموزشی «طرح سلام» در شهرستان آبیک برگزار شد

سرهنگ نجاتی گفت: دوره آموزشی طرح سلام ویژه شورای محلات کرامت شهرستان آبیک برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۴۷۰۹
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، دوره آموزشی طرح سلام ویژه شورای محلات کرامت شهرستان آبیک، با حضور و سخنرانی سرهنگ مهدی نجاتی آتانی معاون اجتماعی سپاه استان، دکتر رحمانی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، زهرا غلامرضایی معاون پیشگیری بهزیستی استان، زمانی کارشناس معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، در سپاه ناحیه امام صادق(ع) آبیک برگزارشد.

سرهنگ نجاتی معاون اجتماعی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در این مراسم هدف از اجرای این برنامه را توانمند سازی اعضای شورای محله های کرامت برای فعالیت در راستای کاهش آسیب های اجتماعی خواند.

وی گفت: کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله برنامه‌های محوری سپاه است که این موضوع به معاونت اجتماعی محول شده است.

معاون اجتماعی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، اظهار کرد: امروزه نقش و اهمیت سپاه پاسداران برای ایجاد امنیت فردی و عمومی در سطح جامعه به خوبی درک شده است.

سرهنگ نجاتی اظهار کرد: موضوع پیشگیری از اعتیاد، طلاق و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی در کنار موضوع نشست‌های پیشگیری اولیه از دیگر موضوعاتی است که در دستور کار این معاونت است.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران می تواند در برنامه ها و اهداف کلی و جزیی خود از راه آموزش و ارتباط های اجتماعی در موارد مختلف از جمله پیشگیری از سرقت، اعتیاد، مسائل مختلف تربیتی، اخلاقی و اجتماعی، شیوه مراقبت از فرزندان و اعضای خانواده و بسیاری موارد دیگر از همکاری و همیاری مردم استفاده کند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها