سربلندی و قدرتمندی ایران اسلامی مرهون رشادت های شهداست

سراوان/ امام جمعه سراوان گفت: شهدا با مجاهدت و جانفشانی در مسیر تحقق آرمان ها و برای استقلال و آزادی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خود رشادت نشان دادند.
کد خبر: ۹۳۷۴۷۲۶
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴

به گزارش خبرنگار بسیج از سراوان، به مناسبت فرار رسیدن هفته دفاع مقدس جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی با حضور سرهنگ پاسدار غلامرضا فراهی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان ادارات با حجت الاسلام والمسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان دیدار کردند.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین بامری امام جمعه سراوان تصریح کرد: شهدا با مجاهدت و جانفشانی در مسیر تحقق آرمان ها و برای استقلال و آزادی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خود رشادت نشان دادند که امروز وظیفه داریم برای ترویج مسیر حق و شناساندن شهدا تلاش مضاعف کنیم.

وی خاطر نشان کرد: دشمن در فضای جنگ نرم تلاش مضاعف می کند تا ارزش های دین اسلام و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمامی ابعاد کمرنگ جلوه داده شود تا از این طریق بتواند میان مردم و انقلاب جدایی ایجاد کند لذا باید در این زمان هوشیاری مضاعف و بصیرت کافی داشته باشیم.

امام جمعه سراوان اذعان کرد: در این برهه از زمان هر فرد مسئول است تا برای احیای فرهنگ ایثار و شهادت به صورت فی سبیل الله همانطور که رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس با اخلاص در مسیر خدا مجاهدت کردند، تلاش کند و برنامه های گرامیداشت این هفته هر چه باشکوه تر به مرحله اجر در آید.

وی گفت: امروز اگر ایران اسلامی در جهان سربلند و قدرتمند است به وسیله رشادت ها و جان فشانی های افراد چون شهید سلیمانی و دیگر شهدا است که برای تحقق آرمان های نظام و اسلام جان خود را فدا کردند.

انتهای پیام /

ارسال نظرات