فرمانده سپاه استان تهران با توجه به اقدامات این نهاد در مبارزه با کرونا تصریح کرد: کمکهای مومنانه تا ریشه کنی کامل کرونا ادامه خواهد داشت و پیش بینی می شود، تا دو ماه دیگر 90 درصد جمعیت این استان واکسینه شوند.
کد خبر: ۹۳۷۴۷۴۲
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۱

سردار "احمد ذوالقدر"، فرمانده سپاه سید الشهدا (ع) استان تهران، (امروز سه شنبه  30 شهریور) در حاشیه مراسم افتتاح دو مرکز واکسیناسیون کووید ۱۹ در شهرستان شهریار اظهار داشت: با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری، مبنی بر استفاده از تمام ظرفیت‌ها و امکانات نیرو‌های مسلح برای مقابله با کرونا، سپاه استان تهران نیز تمام توان خود را به میدان آورده است و در این راستا از ابتدای شیوع کرونا تا کنون اقدامات موثر و مختلفی از جمله؛ ضد عفونی معابر و خیابانها، توزیع بسته‌های معیشتی، اقلام بهداشتی، کمک به کادر درمان و خدمت رسانی به مبتلایان نیازمند پیشگام بوده است.

وی با اشاره به افزایش سرعت واکسیناسیون در شهرستان‌های استان تهران هم پیشبینی کرد، تخمین داده می‌شود تا دو ماه دیگر ۹۰ درصد جمعیت این استان واکسینه شوند.

سردار ذو القدر، که این اظهارات را در گفتگو با "بسیج" مطرح می‌کرد ادامه داد: سپاه سید الشهدا (ع) تا کنون ۸ سالن اختصاصی واکسیناسیون را با توان خود راه اندازی کرده بود و در چهار هفته گذشته، این بیست و نهمین سالنی است که به ظرفیت استان اضافه می‌شود.

*توزیع بیش از ۱۵۰ تُن مواد غذایی در روز گذشته

او افزود: سپاه استان تهران با دو توان در این راه حرکت کرد، اول واکسیناسیون، کمک پزشکی، انتظامات، آماد، لُجستیکی و آمبولانس و دیگری کمک‌های مومنانه بود، که روز گذشته بزرگترین این کمک‌ها توزیع بیش از ۱۵۰ تُن مواد غذایی  بین نیازمندان استان تهران در حرم مطهر امام راحل (ره) صورت گرفت.

سردار ذوالقدر در انتهای این گفتگو، مدیران دولت قبل را هم به کم کاری و کم توجهی در شیوع کرونا و روند تسریع واکسیناسیون محکوم کرد و گفت: در شهرستان شهریار روزانه بیش از ۱۳ هزار دُز واکسن تزریق می‌شود، که در  دوره‌های قبل این روند به هزار و پانصد دُز هم نمی‌رسید و با توجه به تولید انبوه و رفع مشکل واردات واکسن از سوی دولت سیزدهم ، امروزه شاهد عدم ازدحام مردم در صف واکسیناسیون هستیم.

انتهای پیام//
ارسال نظرات