اعضای ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شاهین دژ به مناسبت هفته دفاع مقدس با امام جمعه این شهرستان دیدار و گفت و گو کردند.
کد خبر: ۹۳۷۴۷۵۹
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین دژ، اعضای ستاد گرامیداست هفته دفاع مقدس شهرستان شاهین دژبه مناسبت هفته دفاع مقدس با  امام جمعه این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

درابتدای این دیدار سرهنگ پاسدار مرتضی کاظمی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: هدف از این دیدار استفاده از رهنمودها و بیانات ارزشمند امام جمعه شهرستان جهت اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس است.
فرمانده سپاه شاهین دژ افزود: با هدف حفظ و نشر آثار دفاع مقدس و ترویج روحیه ایثار و شهادت در بین بسیجیان این شهرستان با شعار ما مقتدریم بیش از ۸۵ عنوان برنامه در طول این هفته اجرا خواهد شد.

امام جمعه شهرستان شاهین دژ نیز در این دیدار افزود: هفته دفاع مقدس یادآور عزیزانی است که در راه اعتلای این نظام و انقلاب جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و چه عاشقانه پرواز کردند و به دیدار حق شتافتند.

حجت الاسلام فصیح نیا به بیان نقش محوری رهبری و ولایت مداری رزمندگان در دوران جنگ و دستاورد‌های سال‌های دفاع مقدس پرداخت و بیان کرد: دفاع مقدس نبردی بی‌نظیر میان حق و باطل بود که رزمندگان اسلام و ملت مسلمان و ولایت‌مدار ایران با پیروزی در آن پیروزی بر کفر را به جهانیان ثابت کردند و این رشادت‌ها سبب آگاهی سایر ملت‌ها از نقشه‌های شوم استکبار شد.

وی خاطر نشان کرد: در این دوران دو جبهه غرب و شرق به گونه‌ای تنگاتنگ با یکدیگر در برابر جمهوری اسلامی ایران همکاری می‌کردند که ملت ایران با رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های رزمندگان و با پیروی از فرامین ولی فقیه خود، در برابر جهان کفر و استکبار به پیروزی رسیدند.

نماینده ولی فقیه در شاهین دژ افزود: ما هر جا نیروی انقلابی و قوی داشتیم در آنجا موفق بودیم؛ به عنوان مثال در بحث دفاعی در منطقه حرف اول را می‌زنیم، در حوزه علمی، نانو ، بهداشت و درمان و غیره همه می‌دانیم که قبل از انقلاب کجا بودیم و اکنون کجا هستیم.

ارسال نظرات