خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب استان اصفهان به همراه پزشک معتمد سپاه به نمایندگی از فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) از وضعیت درمان نوجوان فداکار ایذه ای که در بیمارستان سوانح سوختگی موسی بن الجعفر بستری است عیادت کردند.
کد خبر: ۹۳۷۴۷۶۷
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان،حجت الاسلام نوری در دریدار با خانواده علی لندی با اشاره به اینکه ملت ایران دعاگوی این فرزند فداکار شما هستنند گفت: شهامت این نوجوان یادآور ایثار و شهامت نوجوانان عرصه دفاع مقدس بود.

مسئول سازمان بسیج طلاب اصفهان با آرزوی بهبودی هرچه سریع تر علی گفت: در صورت نیاز هرکمکی که از دست سپاه بر بیاید برای این نوجوان دریغ نخواهد کرد.

در ادامه عموی علی از روحیه بسیجی علی و اینکه علاقه زیادی به سردار شهید سلیمانی داشته گفت و افزود در تابستان گذشته در یکی از روستاهای محروم شهرستان محل سکوت ما یک اردوی فامیلی جهادی برای آبرسانی داشتیم که علی در خدمت به مردم آن منطقه تلاش بسیاری کرد.

وی گفت: علی در زمانی که حال بدی در اثر سوختگی داشت به ما می گفت: اگر به عقب برگردم و بار دیگر این اتفاق بیفتد باز همان کار را خواهم کرد و هر انسان با وجدانی همان کاری را خواهد کرد که من انجام دادم.

در ادامه پدر علی از تلاش کادر درمان و پیگیری مسئولین برای بهبودی وضعیت علی تشکر کرد از مردم خواست برای فرزندش دعا کنند.

علی لندی نوجوان 15 ساله فداکار ایذه ای روز ۱۸ شهریورماه امسال درحالی‌که به خانه خاله‌اش رفته بود، متوجه شد در خانه همسایه اتفاقی افتاده است. زنی۸۰ساله و دخترش به‌دلیل آتش گرفتن کپسول پیک نیک در میان شعله‌های آتش گرفتار بودند و جان‌شان به خطر افتاده بود. در این شرایط بود که پسر ۱۵ساله با شجاعت به دل آتش زد و کپسول پیک نیک را برداشت و با خود به خانه خاله‌اش برد تا از بالکن بیرون بیندازد اما چون بالکن حفاظ داشت خودش دچار سوختگی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها