فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: 140 عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در بروجرد برگزار می شود
کد خبر: ۹۳۷۴۸۱۳
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳

 

سرهنگ احمد حسنوند در گفت و گو با خبرنگار بسیج بروجرداظهار داشت: در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیش از ۱۴۰ عنوان برنامه توسط سپاه ناحیه بروجرد با همکاری گروه ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه بروجرد برگزار می شود که این تعداد برنامه در سطح پایگاه ها، حوزه ها و شهرستان برگزار می گردد.

 

وی افزود: به دلیل شرایط کرونایی، برنامه ها با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار خواهد شد که برنامه های هفته دفاع مقدس در بخش های مختلف ورزشی، هنری، اجتماعی و فرهنگی اجرا می شود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد تصریح کرد: دیدار با امام جمعه، غبار روبی گلزار شهدا، دیدار با تعدادی از خانواده شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس، همایش نقش زنان در دفاع مقدس، توزیع بسته های معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه، برگزاری یادواره شهدا، برپایی ایستگاه صلواتی و اجرای مسابقات ورزشی، بخشی از برنامه های در نظر گرفته شده به ممناسب گرامیداشت هفته دفاع مقدس در بروجرد می باشد.

 

سرهنگ حسنوند عنوان کرد: همچنین در این هفته اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم، ویزیت رایگان در درمانگاه اعتماد، اجرای گروه سرود خیابانی، برپایی نمایشگاه عکس و صنایع دستی، برگزاری مسابقه کتابخوانی دفاع مقدس، برگزاری شب شعر، برپایی میزخدمت در محلات حاشیه شهر و تجلیل از مقام آوران مسابقات قرآنی از دیگر برنامه های این هفته در شهرستان بروجرد است که اجرا خواهد شد.

 

وی با بیان این که دفاع مقدس یادآور رشادت های رزمندگان و ایستادگی ملت ایران است، گفت: ملت ایران و رزمندگان با سالها مقاومت در برابر رژیم بعث که با حمایت بسیاری از کشورهای دیگر به ایران حمله کرده بود، ایستادند و پس از هشت سال جانفشانی، دشمن را شکست داده و به عقب راندند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد خاطر نشان کرد: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای بیان از خودگذشتی ها و رشادت هایی است که هیچ گاه فراموش نخواهد شد و از جان گذشتگی های هشت سال ایستادگی باید برای نسل های جوان که آن دوران را ندیده اند بازگو شود.

ارسال نظرات