شهدای دانش آموز؛ الگوهای راستین نوجوانان هستند

مهرستان/ سرهنگ پاسدار حسین تکویی گفت: زنگ مقاومت در مدارس با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت میان دانش آموزان نواخته می شود.
کد خبر: ۹۳۷۴۹۱۹
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرنگار بسیج از مهرستان،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان گفت: زنگ ایثار و مقاومت به مناسبت نکوداشت هفته دفاع مقدس  هم زمان با بازگشایی مدارس و مصادف با هفته بزرگداشت دفاع مقدس، نواختن زنگ ایثار و مقاومت در هفته اول بهار تعلیم و تربیت، هم شور و شعفی در این روز ایجاد می‌کند و هم یادآوری سال‌های حماسه و ایثار و دفاع مقدس را با مهر و دانش پیوند می‌زند.

سرهنگ پاسدار حسین نکویی افزود: دانش‌آموزان در این روز نعمت امنیت و آرامش و دانش را مدیون ایثار و مقاومت بزرگ‌مردان و شیرزنانی می‌دانند که فارغ از وابستگی‌های موجود، تنها و تنها به اعتلای حقیقی این کشور و مردم اندیشیده‌اند و در مقابل دنیای استکبار و دشمنان این ملت ایستاده‌اند تا یک وجب از خاک گهربار ایران بزرگ اسلامی به تصرف دشمنان ما در نیاید.

وی هدف از برگزاری برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مدارس و نواخته شدن زنگ مقاومت  را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت میان دانش آموزان عنوان کرد.

این مسئول در ادامه اظهار داشت:در دوران هشت سال جنگ تحمیلی دانش آموزان زیادی با ایمان به خداوند برای دفاع از خاک کشور پا در میدان جنگ گذاشتند و امروز به عنوان الگوهای راستین نسل جوان و نوجوان قرار گرفتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان در پایان افزود: در دفاع مقدس دانش آموزان و نوجوانان عزت آفرینی کردند و دلاور مردی های آنها در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به یادگار ماند که امروز وظیفه داریم از خودگذشتگی بزرگ مردان کوچک را برای نسل سه و چهار انقلاب روایت کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار