خبرهای داغ:
همدان-کانون بسیج پیشکسوتان سپاه ناحیه همدان به مناسبت هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۷۴۹۲۲
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۰

بیانیه کانون بسیج پیشکسوتان سپاه ناحیه همدان به مناسبت هفته دفاع مقدسبه گزارش خبرگزاری بسیج، کانون بسیج پیشکسوتان سپاه ناحیه همدان به مناسبت هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم»

سی و یکم شهریور ۵۹ در تاریخ ایران اسلامی اقیانوس عظیم و ژرفی است که موج‌های بیکران آن تلالو روشنی دشت‌های سوزان جنوب و قله‌های مرتفع غرب این میهن اسلامی‌ است، حماسه‌ای که به استحکام و رشد انقلاب اسلامی انجامید و آثار روشن آن تا سال‌ها روشنگر مسیر ملت بزرگوار این سرزمین خواهد بود،همچنان که مقام معظم رهبری فرمودند «گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست-ان شاءالله- جلوه ی نام و یاد شهیدان عزیز هشت سال دفاع مقدس را کم فروغ سازد».

تلاقی اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس گواه این مطلب است که با پیروی از کلام نورانی «هیهات من الذله» هیچ مسیری روشن‌تر از راه حسین (ع) برای مبارزه با ظلم و استکبار و بیداد نیست و راه ما نیز از نهضت عاشورا جدا نخواهد بود.

دشمن بداند که روحیه عاشورایی ملت ایران اجازه تحمیل اراده و خواسته باطل و مردود را نخواهد داد و بسیجیان پیشکسوت و ایثارگر نیز به دشمنان این مرز و بوم یادآور می‌شود که در صورت هرگونه تحرکی علیه ملت شریف ایران با استعانت از آیه «أَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم ۖ » با اقتدار عمل خواهد کرد.

پاسداران دیروز و بسیجیان پیشکسوت امروز ولایت‌مدار در آستانه آغاز چهل و یکمین سال گرامیداشت هفته نورانی دفاع مقدس که همزمان شده با اربعین حسینی در مقابل مجاهدت و ایثار شهدای انقلاب و دفاع مقدس و امام شهدا که حسینی‌وار در مقابل یزدیان زمان ایستادند، سر تعظیم فرود می‌آوریم و با تجدید میثاق با ولایت مطلقه فقیه و تاکید برترویج و حفظ فرهنگ شهادت و مجاهدت که برگرفته از فرهنگ ناب عاشورای سید الشهدا (ع) است و چیزی جز وحدت و عزت برای ملت سرافراز و بزرگ ایران اسلامی ندارد، اعلام می‌دارد با تفکر ناب انقلاب اسلامی برای حفظ و پاسداری از ارزش‌های انقلاب تا پای جان ایستاده است و با تأسی از شهدای عزیز همه توان و ظرفیت خود را در راه اجرایی سازی فرامین مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به کار خواهد گرفت و با تقدیم شهدای خود در هر میدانی نشان داده و آماده است با قدرت توطئه‌های برنامه‌ریزی دشمنان را باطل و خواب را از چشمان آنها بگیرد. انشاالله

کانون بسیج پیشکسوتان ناحیه همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات