خبرهای داغ:
مسئول بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی در گفت و گو با بسیج خبر داد

اجرای 30 عنوان برنامه هنری توسط هنرمندان بسیجی در هفته دفاع مقدس

تبریز- مسئول بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی از اجرای حدود 30 عنوان برنامه هنری توسط هنرمندان بسیجی در کانون های بسیج هنرمندان استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۴۹۴۱
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۶

حامد شب خیز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و نام شهدا، رونمایی از مستند «حقیقت سرخ» را از برنامه های شاخص بسیج هنرمندان سپاه عاشورا در هفته دفاع مقدس خواند.

وی افزود: این مستند به کارگردانی ناصر طریحی و تهیه کنندگی مجید عباچی در موضوع اربعین ساخته شده است که یکم مهر با حضور حجت الاسلام آۀ هاشم؛ نماینده ولی فقیه در استان رونمایی می شود.

اجرای 30 عنوان برنامه هنری توسط هنرمندان بسیجی در هفته دفاع مقدس

شب خیز همچنین برگزاری محفل شعر شهریاران، برگزاری آیین پایانی کنگره منطقه ای شعر محرم ویژه استان های شمال غرب و رونمایی از پنج کتاب صوتی در زمینه دفاع مقدس به کارگردانی مهدی لطفی آزاد را از دیگر برنامه های بسیج هنرمندان همزمان با هفته دفاع مقدس نام برد.

اجرای 30 عنوان برنامه هنری توسط هنرمندان بسیجی در هفته دفاع مقدس

وی همچنین از افتتاح نمایشگاه انفرادی آثار خوشنویسی هنرمند بسیجی پروین فضلی در فضای باز پاساژ جواهر خبر داد و خاظرنشان کرد: همه برنامه های بسیج هنرمندان در استان و شهرستان ها به خاطر شرایط کرونایی با فاصله گذاری اجتماعی و طبق ضوابط بهداشتی برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها