خبرهای داغ:

هفته دفاع مقدس یادآور ایثارگری های ملت سلحشور ایران است

فرمانده سپاه شهرستان سلماس گفت: هفته دفاع مقدس یادآور ایثارگری های ملت سلحشور ایران است.
کد خبر: ۹۳۷۴۹۴۶
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سلماس، فرمانده سپاه شهرستان سلماس در مراسم تجلیل وتکریم پیشکسوتان دفاع ومقاومت اظهار داشت: تجلیل از ایثارگران و جانبازان، به منزله پاسداشت ارزشهای والای این کشور است چرا که این افراد با تقدیم جان و اهدا قسمتی از وجودشان از این کشور و مملکت دفاع کردند.

سرهنگ پاسدار میر کاظم میر کاظمی زاده افزود: دوران دفاع مقدس به حق رخداد بزرگی در تاریخ معاصر کشور ما محسوب می شود.

سرهنگ پاسدار میرکاظمی زاده خاطر نشان کرد: نظام الهی ما تنها با اتکا به خود ونگاه به قدرت درونی مردم همچنین معنویت و آموزه های دینی و تاسی از فرهنگ عاشورایی در مقابل تمام دنیا ایستاد.

وی اظهار داشت: یادآوری دفاع مقدس یادآوری حماسه شهدا؛ ایثارگری ملت سلحشور ایران و امداد غیبی الهی بود که در کنار تمام رذالت ها و ظلمهای صورت گرفته توسط جهانیان ملت ایران محکم استوار ایستاد و مقاومت کرد و به پیروزی رسید.

وی بیان داشت: کسانی که به دنبال بر اندازی نظام ما بودند نه تنها به هدف شوم خود نرسیدند بلکه به عینه دیدند سر سپرده آنها یعنی صدام خونخوار به زباله دان تاریخ پیوست تا این نظام بالنده تر از گذشته شود و روز به روز توسعه پیدا کند.

میرکاظمی زاده گفت: امروز اگر می بینیم فکر و ایدئولوژی انقلاب در جهان گسترش یافته و گرایش مردم جهان به اسلام بیش از پیش شده است به برکت جنگی بود که دشمن به راه انداخت و به نفع ما شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار