فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فارسان از اجرای بیش از 150 عنوان برنامه فرهنگی ورزشی و محرومیت زدایی به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۵۰۰۹
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار سید هادی صالحی در گفتگو با خبرنگار افتخاری بسیج به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: در ایام هفته دفاع مقدس بیش از 150 عنوان برنامه در بخش‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی، اقدامات جهادی، خدمات‌رسانی، کمک‌های مؤمنانه، مواسات و همدلی و اقدامات مربوط به واکسیناسیون اقشار مختلف مردم در شهرستان فارسان اجرا خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فارسان افزود: در هفته دفاع مقدس به یاری خدا برنامه هایی با محتوای خاص دفاع مقدس نیز اجرا خواهند شد که از جمله آنها می توان به شب‌شعر و خاطره گویی که به‌صورت مجازی با توجه به شرایط موجود اجرا خواهد شد اشاره کرد همچنین برنامه مهمانی لاله‌ها، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و یاد و خاطره شهدا آبرو محله در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: در دفاع مقدس تمام آحاد ملت ایران همه در کنار یکدیگر قرار گرفتند و به‌صورت متحد و منسجم با ایثار و ازخودگذشتگی در مقابل دشمن ایستادند و مبارزه کردند.

صالحی، همچنین قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران و گرفتن انحصار قدرت نظامی از استکبار را تحت رهبری امام خامنه‌ای و تداوم اندیشه‌های امام خمینی عنوان کرد و افزود: امروز اقتدار رزمندگان اسلام به حدی رسیده است که پرنده‌های آمریکایی و کشتی‌های انگلیسی را هدف قرارگرفته و رصد می‌کنند و داعش را نیز در منطقه به ذلت کشانده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فارسان با اشاره به برکات انقلاب اسلامی، تأکید کرد: تفکر انقلابی بااقتدار، حضور بیگانگان را در منطقه متزلزل کرده است به‌نحوی‌که استکبار عقب‌نشینی کرده و امروز آمریکا به‌ هیچ‌ وجه شریک قابل‌ اعتمادی در منطقه نخواهد بود و شکست‌ خورده است.

وی با یادآوری مکتب حاج قاسم سلیمانی گفت: مکتب حاج قاسم از قدرتی برخوردار است که در پرتو آن مردم دنیا متحد شده و در برابر ظلم ایستادگی کردند و از مرزهای سیاسی خود دفاع خواهند کرد.

 

ارسال نظرات