خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی گفت: در قالب "پویش هم کلاسی مهربان2" از 20 شهریور تا 15 مهر دو هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان کم برخوردار استان توزیع می شود.
کد خبر: ۹۳۷۵۰۴۷
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶

سرهنگ محسن امانتی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصار الرضا (علیه السلام) خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی از توزیع دو هزار بسته لوازم التحصیل با عنوان "پویش همکلاسی مهربان 2" در بین دانش آموزان کم برخوردار استان خبر داد و گفت: این بسته ها به نیابت از دو هزار شهید استان از 20 شهریور تا 15 مهر در سطح استان توزیع می شود.

وی با بیان اینکه هزینه ریالی این بسته ها 3 میلیارد ریال است، گفت: این بسته ها شامل اقلام تحصیلی از جمله کیف ، دفتر، مداد، و تبلت است که با کمک خیرین و مشارکت اموزش و پرورش، اولیا و مدیران مدارس تهیه و در بین دانش آموزان نیازمند استان توزیع می شود.

امانتی ادامه داد: هدف از برگزاری این پویش تقویت حس کمک به هم نوع، گسترش روحیه جهادی در میان دانش آموزان است که به هم کلاسی ها و دانش آموزان بی بضاعت مدرسه خود کمک کنند تا از تحصیل باز نمانند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی به اجرای طرج هجرت 3 در استان اشاره کرد و افزود: این طرح با نگاه تقویت ایثار بین دانش آموزان بسیجی از تیرماه سال جاری آغاز و تا پایان شهریور ادامه یافت.

وی ادامه داد: در قالب طرح هجرت 3؛ 864 دانش آموز با انجام 8 هزار و 640 نفر ساعت کار در مدارس استان به فعالیت های جهادی همچون زیبا سازی مدارس، نقاشی ساختمان و حیاط پویا، تعمیر میز و نیمکت، طراحی دیوار مدارس با موضوعات تربیتی و فرهنگی، حصار کشی 50 واحد آموزشی پرداختند.

امانتی، به مشارکت بسیج دانش آموزی استان در توزیع کمک های مومنانه اشاره کرد و افزود: از ایتدای سال جاری تاکنون 515 بسته لوازم التحریر، 2440 وعده غذای گرم، 220 پک اقلام بهداشتی، 267 بسته معیشتی، 105 کیلو گوشت نذری و 1125 قرص نان در بین دانش آموزان نیازمند و خانواده های آنها توزیع شد.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها