مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه هوراند:

امنیت و آرامش جامعه مرهون شهدا و ایثارگران است

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه هوراند گفت: امنیت و آرامشی امروز جامعه را مدیون ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان، شهیدان، جانبازان، و خانواده های صبور و حلیم آن ها هستیم.
کد خبر: ۹۳۷۵۰۴۸
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱

 حجت الاسلام داود غفاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره هفته دفاع مقدس، بر ضرورت ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان و رزمندگان و جانبازان و ایثارگران دوران  دفاع مقدس تاکید کرد.

وی اضافه کرد: دوران هشت ساله دفاع ملت سلحشور ایران در حفظ و اعتلای نظام اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف، همچون نگینی تابناک تا همیشه زمان، بر تارک تاریخ حماسه و ایثارو پایداری آزادگان جهان خواهد درخشید.

حجت الاسلام غفاری افزود: هفته دفاع مقدس یادآور ایثار،جانبازی ها و فداکاری های ملت قهرمانی است که درس مردانگی و عزت را از مکتب سیدالشهدا اباعبدالله الحسین(ع) آموختند و در این مسیر تا پای جان مردانه ایستادند. تقارن هفته دفاع مقدس با ایام اربعین حسینی نمایانگر شجاعت و مقاومت ملتی است که در برابر زور و ظلم و جور و تجاوز یاغیان و مستکبرین تاریخ ایستادگی می کنند و شعار هیهات من الذله سر می دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه هوراند در ادامه با اشاره به تاکیدویژه قرآن به مقام و منزلت شهدا بیان داشت:  شهیدانی که با جان و دل در مقابل دشمن ایستادگی کردند جزو گوهران ناب این مرز و بوم هستند و باید جوانان و بسیجیان نسل امروز جامعه نیز با اتکا به آموزه های این شهیدان، که یکایک آنان در وصیت نامه های خود به دو موضوع مهم «اسلام» و «ولایت فقیه» تاکید کرده اند، ادامه دهنده راه این عزیزان باشند.

وی اضافه کرد: امسال درچهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس و تقارن آن با اربعین حسینی فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ ایثار شهادت است؛ همان فرهنگی که امنیت و آرامش امروز ما مدیون آن فرهنگ است. اگر این ایثار ها نبود، اگر این از خودگذشتگی ها نبود، اگر نبود مردان و زنان شیر دلی که در مقابله با طاغوت زمان، فرمان ولی امر زمان خود را لبیک گفتند، امروز معلوم نبود که چه بر سر مردم مسلمان ایران اسلامی آمده بود.

حجت الاسلام غفاری در پایان خاطر نشان کرد: گرامیداشت یاد و خاطره دوران دفاع مقدس، وظیفه همه مردم و مسئولان شهرستانی و استانی می باشد چراکه با زنده نگه داشتن ایثار و از خودگذشتگی های دوران هشت سال دفاع مقدس می توانیم فصل جدیدی از قدرت نمایی و گفتمان سازی مقاومت را به سرتاسر جهان صادر کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار