خبرهای داغ:
به مناسبت هفته دفاع مقدس در نطنز:

زنگ ایثار و مقاومت به مناسبت نکوداشت هفته دفاع مقدس هم زمان بابازگشایی مدارس نطنز نواخته شد

فرمانده سپاه ناحیه نطنز گفت: زنگ ایثارومقاومت به مناسبت نکوداشت هفته دفاع مقدس همزمان با بازگشایی مدارس شهرستان نظنز نواخته شد.هم چنین از آلبوم شهدای شهرستان نطنز رونمایی بعمل آمد
کد خبر: ۹۳۷۵۰۶۱
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج ازنطنز،فرمانده سپاه ناحیه نطنز گفت: زنگ ایثارومقاومت به مناسبت نکوداشت هفته دفاع مقدس همزمان با بازگشایی مدارس شهرستان نظنز نواخته شد.هم چنین از آلبوم شهدای شهرستان نطنز رونمایی بعمل آمد

سرهنگ پاسدار علیرضا شبانی زاده فرمانده سپاه ناحیه نطنز در این خصوص گفت : نواختن زنگ ایثار و مقاومت در هفته اول بهار تعلیم و تربیت، هم شور و شعفی در این روز ایجاد می‌کند و هم یادآوری سال‌های حماسه و ایثار و دفاع مقدس را با مهر و دانش پیوند می‌زند.

سرهنگ پاسدار شبانی زاده افزود: دانش‌آموزان در این روز نعمت امنیت و آرامش و دانش را مدیون ایثار و مقاومت بزرگ‌مردان و شیرزنانی می‌دانند که فارغ از وابستگی‌های موجود، تنها و تنها به اعتلای حقیقی این کشور و مردم اندیشیده‌اند و در مقابل دنیای استکبار و دشمنان این ملت ایستاده‌اند تا یک وجب از خاک گهربار ایران بزرگ اسلامی به تصرف دشمنان ما در نیاید.

وی هدف از برگزاری برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مدارس و نواخته شدن زنگ مقاومت  را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت میان دانش آموزان عنوان کرد.

وی در ادامه اظهار داشت:در دوران هشت سال جنگ تحمیلی دانش آموزان زیادی با ایمان به خداوند برای دفاع از خاک کشور پا در میدان جنگ گذاشتند و امروز به عنوان الگوهای راستین نسل جوان و نوجوان قرار گرفتند.

شبانی زاده در پایان افزود: در دفاع مقدس دانش آموزان و نوجوانان عزت آفرینی کردند و دلاور مردی های آنها در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به یادگار ماند که امروز وظیفه داریم از خودگذشتگی بزرگ مردان کوچک را برای نسل سه و چهار انقلاب روایت کنیم.

در پایان این برنامه آلبوم شهدای شهرستان نطنز که نوسط بسیج دانش آموزی جمع آوری شده بود با حضور مسئولین رو نمایی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها