خبرهای داغ:
کلاس آموزش رسانه محله ،اینستاگرام و توییتر توسط فرمانده گردان سایبری حوزه برای فرماندهان دسته و اعضای گردان در مسجد امام رضا(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۵۰۷۲
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج: فرمانده حوزه خاتم الانبیا (ص) ضمن به اهمیت شناخت فضای مجازی و استفاده درست از آن اظهار کرد: سواد رسانه‌ای یعنی مخاطب در برابر رسانه منفعل نباشد، هوشمندانه و فعالانه در برابر محتوای رسانه عمل کند. بنابراین در سواد رسانه‌ای تاکید می‌شود پذیرش بدون اندیشه نداشته باشیم. یعنی قرار نیست هر چیزی را که هر رسانه می‌گوید، بپذیریم.

 

 محمد باقر نیازی در ادامه افزود: سواد رسانه‌ای به کودکان و نوجوانان کمک می‌کند تا بهتر بتوانند دنیای واقعیت را از دنیای فانتزی تمایز دهند همچنین سواد رسانه‌ای به افراد کمک می‌کند تا بتوانند اطلاعات دریافتی از رسانه‌ها را با نگاهی انتقادی دریافت کرده و هرگونه پیامی را باور نکنند.

 

وی در ادامه افزود: همه نهادهای مسئول باید با توجه خاص به فضای مجازی و با حفظ وحدت انقلابی وارد میدان نبرد شوند و بسیجیان بصیر نیز باید با حضور موثر و مستمر در این فضا و تولید محتواهای منطقی، مسنتد و مستدل در مقابل هجمه های تبلیغاتی استکبار، صف آرایی کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها