حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

اقتدار نیروهای مسلح در دل دشمنان وحشت ایجاد کرده است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه ماندگاری ما در سایه ارزشهاست، اقتدار نیروهای مسلح را عامل وحشت دشمنان دانست.
کد خبر: ۹۳۷۵۰۹۶
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ برنامه های گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس با رژه یگان های محمول نظامی و انتظامی و کمک های مومنانه در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام اربعین، یاد و خاطره شهدا را گرامیداشت و گوشه هایی از رشادت های رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری در قالب تیپ سرافراز 44 قمربنی هاشم علیه السلام را برشمرد.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد طی سخنان کوتاهی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام اربعین، گفت: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای نمایش زیبایی های دوران دفاع مقدس و زیبایی های عرصه های انسانی است.

وی افزود: آنچه به جامعه اقتدار می بخشد، اخلاق، روشهای انسانی، ایثار و تعاون است که همه اینها در دفاع مقدس به نمایش درآمد.

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر ضرورت حفظ اقتدار، گفت: در عرصه دفاعی نیروهای مسلح بعد از دفاع مقدس بحمدالله مقتدرانه ایستادند و روز به روز بر تجهیزات اقتدارمآبانه خود افزودند و وحشت در دل دشمن ایجاد کردند.

وی تصریح کرد: کمک های مؤمنانه در کنار نمایش اقتدار نیروهای مسلح زیبایی دیگری است که حدود 280 میلیارد تومان در این استان طبق آمار اعلام شده جمع آوری گردیده و ارقام زیادی هم خیران و مردم کمک کرده اند و اعلام نشده که اینها ارزش انسانی است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری گفت: در کنار اقتدار نیروهای مسلح این زیبایی ها هم باید ادامه پیدا کند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام تصریح کرد: ماندگاری ما در سایه همین ارزشهاست که دین محوری، خدامحوری، پاک زندگی کردن در فکر هم نوع بودن و از هر نوع ظلمی و ستمی پرهیز کردن است.

وی، با اشاره به انحراف های شکل گرفته در قبل، گفت: امروز دولت سیزدهم عزم خود را جزم کرده تا مسیر را به ریل کمال و انسانیت و ریل شهدا و راه امام و سفارش های امام برگرداند و تداوم پیدا کند و همه و همه باید کمک کنیم تا راه شهدا و دفاع مقدس زنده بماند و سلیمانی ها در این کشور پرچم را روی دست برافراشته داشته و ذلت و خواری و ضعف دشمنان افزون تر و قوت و قدرت شما روز به روز بیشتر شود.

نمایش رزمی یگان امنیتی بسیج، رژه یگان های محمول تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام، نیروی انتظامی و عبور کاروان کمک های مؤمنانه ی بسیج سازندگی، جمعیت هلال احمر، بهزیستی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(رحمت الله علیه)، مؤسسات خیریه و ... از مقابل جایگاه از دیگر برنامه های نخستین روز از  مراسم بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری بود.

ارسال نظرات