پیام تبریک فرمانده سپاه امام علی(ع)تنگستان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس
کد خبر: ۹۳۷۵۱۵۸
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان،سرهنگ پاسدار احمدحیدری فرمانده سپاه امام علی(ع) تنگستان درپیامی سالروز هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دفاع ما در برابر دشمنان نه با آغاز جنگ تحميلي شروع شد و نه با پايان جنگ با صدام به پايان رسيد، ‌بلكه صحنه و عرصه‌ها تغيير يافته است يعني اگر قبل از آن نظام اسلامي با ترور‌ها، كودتاها و توطئه‌ تجزيه قومي مواجه بود، بعد از پايان جنگ تحميلي با تهاجم فرهنگي دشمن، تحريم‌ اقتصادي، جنگ نرم و فتنه تير ۷۸ و خرداد ۸۸ مواجه بود كه صف‌بندي دشمنان در مقابل ايران همان صف‌بندي دوران جنگ بود.

امروز عرصه ی تقابل انقلاب اسلامی با استکبار در عرصه جنگ اقتصادی ظهور و بروز بیشتری دارد.جنگي كه امنيت اجتماعي و ثبات سياسي ايران را هدف گرفته و به دنبال ایجاد شورش‌هاي عمومی است. گراميداشت آغاز دفاع مقدس، گراميداشت روند تقابل نظام سلطه با نظام اسلامي است كه به رغم فراز و فرودها در عرصه‌هاي مختلف، پيروزي با نظام اسلامي بوده است و البته در اين عرصه‌ها جهاد تا شکل گیری تمدن نوین اسلامی و ظهور منجی عالم بشریت ادامه دارد.

دفاع مقدس، یادآور طلیعه یکی از درخشان‌ترین مقاطع سرنوشت‌ساز تاریخی ملت ایران و معرفی نسلی از جوانان با ایمان، ایثارگر و حماسه‌آفرین به جهانیان است.

فرمانده سپاه امام علی(ع)تنگستان درانتهای پیام ضمن تبریک هفته دفاع مقدس وگرامیداشت یاد وخاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس ثابت کرد با رهبری الهی و همراهی امت فداکار و مسلمان،می توان بدون داشتن سلاح های پیشرفته و غیرمتعارف،استراتژی های ابرقدرت ها را با شکست روبرو ساخت.

پایان خبر/

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار