نسل جوان امروز در معرض تهاجم فرهنگی و عملیات روانی دشمنان هستند

زابل/ سنچولی گفت: باید با ارائه تصویر و چهره واقعی از نظام به مردم و جوانان نشان دهیم که نظام دینی با رهبری روحانیت و فرهنگ اهل بیت کار آمدی خاص خود را دارد و پیروز است.
کد خبر: ۹۳۷۵۲۲۶
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴

 به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، سرهنگ پاسدار موسی سنچولی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل در جلسه نشست اعضای شورای حوزه و فرمانده هان پایگاههای مقاومت بسیج ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: شهدا و خانواده های شهدا به ما درس ایثار و مقاومت دادند و اکنون در ادامه راه شان باید استوارتر ار قبل حرکت کنیم.

وی با اشاره به رشادت رزمندگان اسلام و پیروزی ملت ایران در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: شهدای ما نشان دادند که با توکل بر خدا و تکیه بر دانش و اعتقادات و ارزشها می توانند بر دشمن تا دندان مسلح پیروز شدو دشمنان در مقابل ملت ما مثل برف آب می شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل بیان کرد: نسل جوان امروز سخت در معرض تهاجم فرهنگی و عملیات روانی دشمنان قرار دارند و تصویری از انقلاب ما در سر دارند که دشمن برای آنان به تصویر کشیده است و این روزها باید تصویر واقعی چهل ساله انقلاب و دفاع مقدس را برای جوانان تبیین کنیم .

وی با بیان اینکه انقلاب ما بر اساس آموزه های دینی و دستورات الهی و فرهنگ اهل بیت شکل گرفته است خاطر نشان کرد: دفاع مقدس با این ارزشها و آرمانها به این جایگاه رسیده است و باید این ارزشها و رشادتهای فرزندان انقلاب به نسل جوان منتقل شود.

فرمانده سپاه زابل ادامه داد: باید شرایط نخست انقلاب و وضعیت ما و دشمنان به درستی برای نسل جدید و جوانان بازگو شو د و عظمت انقلاب و ذلت خواری دشمنان برای مردم بیان شود.

سنچولی یادآور شد: باید با ارائه تصویر و چهره واقعی از نظام به مردم و جوانان نشان دهیم که نظام دینی با رهبری روحانیت و فرهنگ اهل بیت کار آمدی خاص خود را دارد و پیروز است.

وی گفت همه تلاش دشمن برای تضعیف رهبری و ضعیف نشان دادن رهبری است اما دشمنان بدانند که در طول چهل و دو ساله انقلاب همواره ما پیروز میدان بودیم و دشمنان با همه ترفندها و توطئه ها نتوانستند بر ملت ما غلبه کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار