خبرهای داغ:
در اولین روز از هفته دفاع مقدس انجام شد:

افتتاح یادمان شهدای گمنام در بوستان شهدای گمنام بیرجند با حضور سردار زهرایی

عصر امروز و همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، یادمان شهدای گمنام در بوستان شهدای گمنام خیابان پاسداران شهرستان بیرجند با حضور سردار زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۳۷۵۲۳۱
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، در اولین روز از هفته دفاع مقدس،  یادمان شهدای گمنام در بوستان شهدای گمنام بیرجند با حضور سردار زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی، مسئولین استانی و فرماندهان نیروهای مسلح استان به بهره‌برداری رسید.

سردار زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی در این مراسم با تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت همه ما باید جای خود را در جنگی که امروز توسط دشمنان بر ما تحمیل شده است پیدا کنیم همانطور که در مدافعان حرم وظیفه خود را در این زمان شناختند و پا جای پای شهدا گذاشتند.

همچنین در این مراسم، ملانوری استاندار خراسان جنوبی با گرامیداشت یاد ونام شهدای استان اظهار داشت هدف از هشت سال دفاع مقدس، دفاع از مکتب اسلام و انقلاب بود نه برای جنگ و خونریزی چرا که انقلاب ما برگرفته از نهضت عاشوراست و ما در جنگ تحمیلی نیز همان هدف امام حسین علیه السلام را دنبال می‌کردیم.

وی ادامه داد امروز همین خون های پاک و مطهر شهداست که باعث شده تا در سایر کشورها نیز روح انقلاب دمیده شود و همه ملت های تحت ستم و تحت ظلم با الگو گرفتن از انقلاب اسلامی فریاد مبارزه با استکبار سر می‌دهند.

این یادمان که به همت بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان‌جنوبی آماده شده است، با اعتبار بالغ بر هفت هزار میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها