خبرهای داغ:
تبریز- فرماندار میانه دفاع مقدس را سرشار از دستاوردهای دفاعی، سازندگی، علمی، معنوی و سرمایه ای دانست و گفت: مدافعان حرم و مدافعان سلامت از دستاوردهای سرمایه ای و گوشه ای از گنجینه تمام نشدنی دفاع مقدس هستند.
کد خبر: ۹۳۷۵۲۶۳
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدرضا مشایخی در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح میانه ریشه تمامی توطئه های جهان را استکبار عنوان کرد.

وی با یادآوری اینکه ما در دوران دفاع مقدس با صلابت تمام و به تنهایی در برابر دنیای استکبار ایستادگی کردیم، استکبار ستیزی را از مهمترین آثار و برکات دوران دفاع مقدس عنوان و بیان کرد: اکنون در سایه دوران دفاع مقدس در سطح منطقه و جهان از بابت توان و تجهیزات نظامی و نیرویی در سطح بسیار بالایی از دفاع قرار داریم.

مشایخی جریان روحیه مقاومت، ولایتمداری و خودباوری در ملت را از دیگر دستاوردهای دفاع مقدس برشمرد و افزود: به برکت دوران دفاع مقدس، مردم و نیروهای مسلح ما دست به دست هم داده و در جهت سازندگی کشور حرکت کرده اند و از آن دوران تاکنون شاهد سازندگی توام با علم و دانش پژوهی، کارهای بزرگ جهادی و محرومیت زدایی، و مقابله با تهدیدات و تحریم ها هستیم و این تلاش و روحیه جهادی در دوران شیوع کرونا با تلاش های مدافعان سلامت، کمک های مومنانه، خدمات رسانی های بسیج سازندگی در ابعاد مختلف، بوضوح خود را آشکار کرد.  

مدافعان حرم و مدافعان سلامت از آثار سرمایه ای دفاع مقدس هستند

 وی امنیت را از آثار اصلی دفاع مقدس برشمرد و تصریح کرد: توان رزم و قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح ما در داخل کشور و مدافعان حرم در بیرون از مرزها، امنیتی غرور آفرین را در داخل و بیرون از مرزهایمان به ما هدیه کرده اند و این قدرت، صلابت و قوت همه مرهون خون شهدا و ایثارگری های رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

   به مناسبت گرامیداشت آغازین روز از هفته دفاع مقدس، آیین صبحگاه مشترک با شرکت نیروهای مسلح و با حضور بسیجیان و شورای اداری شهرستان در جوار گلزار شهدای شهرستان میانه برگزار شد.

ارسال نظرات