رئیس ستاد عتبات عالیات استان اردبیل گفت: با قرارگیری در آستانه اربعین حسینی با هدف ارائه خدمات به زائران پنج موکب اربعین حسینی از اردبیل با استقرار در مسیر راهپیمایی باشکوه اربعین حسینی به عراق اعزام شدند.
کد خبر: ۹۳۷۵۳۳۰
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵

۵ مــــوکب از اردبیــــل به عـــراق اعـــزام شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، اسفندیار هوشیار ظهر امروز در مراسم اعزام موکب‌های عزاداری به نجف و کربلا در اردبیل با عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی اظهار داشت: با قرارگیری در آستانه اربعین حسینی با هدف ارائه خدمات به زائران پنج موکب اربعین حسینی از استان اردبیل با استقرار در مسیر راهپیمایی باشکوه اربعین حسینی به عراق اعزام شدند.

وی با اشاره به این که موکب حضرت زینب(س) از شهر آلنی مشگین‌شهر به همراه 32 خادم حسینی به کشور عراق عازم شدند گفت: هماهنگی‌های لازم کشور عراق و ستاد عتبات عالیات این موکب‌ها در مسیر حرکت زائران اربعین حسینی انجام شده تا ارائه خدمات و پذیرایی به بهترین نحو ممکن انجام یابد.

رئیس ستاد عتبات عالیات استان اردبیل گفت: در این موکب‌ها روزانه 5 هزار پرس غذا به زائران اربعین حسینی ارائه می‌شود و سایر خدمات نیز بنا بر صلاحدید مسئولان انجام خواهد یافت که امیدواریم با تلاش‌های انجام یافته از سال‌های آینده با فروکش کردن کرونا شاهد راهپیمایی گسترده اربعین حسینی همانند سال‌های گذشته باشیم.

هوشیار بیان کرد: به هیچ عنوان اعزام زمینی به کشور عراق انجام نمی‌پذیرد و عاشقان حسینی می‌توانند در منزل و داخل شهر اردات خود نسبت به سیدالشهدا(ع) را نشان دهند و از سال آینده تلاش بر این است تا ظرفیت اعزام زائران به صورت زمینی با ارائه تسهیلات محقق شود.

وی تصریح کرد: تمام سعی و تلاش ما بر این است تا بتوانیم بهترین خدمات را به زائران حسینی و عتبات عالیات کشور ارائه دهیم که در این زمینه کمک و همکاری خیران بسیار حائز اهمیت و اساسی است که می‌تواند ما را در تحقق اهداف مورد نظر رهنمون شود و تمهیدات لازم در این زمینه به کار گرفته شده است.

ارسال نظرات