فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت مهدی موعود(عج) شهرستان قدس:

جشنواره کتابخوانی رضوی بهترین شیوه ترویج مطالعه مفید است

جشنواره کتابخوانی رضوی از بهترین شیوه های ترویج مطالعه مفید است و کتابخانه ها به عنوان مروجین اصلی این حرکت فرهنگی دارای جایگاه خاص هستند.
کد خبر: ۹۳۷۵۳۳۸
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۲

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج حضرت مهدی موعود (عج) شهرستان قدس: سرهنگ حبیبی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت مهدی موعود(عج) شهرستان قدس در پیامی از آحاد بسیجیان جهت شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

وی افزود: کتابخانه های عمومی شهرستان قدس می توانند دارای ظرفیت عظیمی برای انتشار محتوای مناسب که متناسبت با شرایط سنی علاقه مندانی که دوستدار  کتاب و کتابخوانی هستند باشند که البته یکی از این ظرفیتها تبلیغ و ترویج کتاب و کتابخوانی از طریق برگزاری جشنواره هایی مثل جشنواره کتابخوانی رضوی باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت مهدی موعود(عج)،ضمن قدردانی از برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی، در پیامی از آحاد بسیجیان  شهرستان قدس جهت شرکت در این رویداد مهم کتابخوانی کشور دعوت کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اولیای خدا و امامان معصوم(ع) انوار هدایت و ارشاد هستند؛ یعنی وجود، کلام، سیره عملی و رفتارشان برای همه انسان های حق طلب مایه هدایت و ارشاد است. بر همین اساس این جشنواره می تواند در رشد و تعالی انسان بسیار موثر باشد.

مطمئنا جشنواره کتابخوانی رضوی از بهترین شیوه های ترویج مطالعه مفید و آشنایی با سیره اهل بیت علیهم السلام است که انتظار می رود، با توجه به شرایطی که برای رده های مختلف سنی درنظرگرفته شده، بسیجیان عزیز از آن نهایت بهره را ببرند.

 

 

  

ارسال نظرات