فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) :

آمریکا به دنبال ژن ایرانی برای شجاع کردن سربازان خود است

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) با بیان اینکه آمریکا به دنبال ژن ایرانی برای شجاع کردن سربازان خود است گفت: امروز سربازان مدافعان حرم تولیدکننده اندیشه دفاع مقدس هستند‌.
کد خبر: ۹۳۷۵۳۵۰
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در حاشیه مراسم بزرگداشت دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید که در جوار گلزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس برگزار شد، اظهار کرد: همه بشریت و آزادی خواهان مدیون شهدا هستند و دانشگاه محل آموزش علم و دانش بوده و مکان مقدسی است و بازگشایی مدارس و مراکز علمی همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس نیز زمان های مقدسی است.

وی گفت: شهدا و رزمندگان و جانبازان و امام بزرگوار برای خاک نجنگیدند و مدافعان حرم نیز برای توسعه خاک نرفتند بلکه فهم آنها این راه را جلو انداختند و شهدای مدافع حرم ثواب دو شهید را می‌برند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) در ادامه بیان کرد: دفاع مقدس در مقابل صدام و یک کشور نبود بلکه یک جنگ جهانی علیه انقلاب اسلامی نو پا بود و نه برای سرزمین بلکه برای اندیشه بود و فقط سه کشور در آن زمان اعلام بی طرفی کردند.

سردار ذوالقدر خاطر نشان کرد: همه توان نظامی دنیا مقابل ایران ایستاد و همه سلاح‌های زمینی، هوایی، دریایی، حتی اندیشه‌های نظامی و نیروی انسانی علیه ایران به کار گیری و آزمایش شد و در مقابل شهدای بزرگوار و رزمندگان و جانبازان فداکار با دست خالی ایستادند و مقاومت کردند.

وی افزود: در دوران جنگ تحمیلی حتی سیم خاردار نیز به ایران داده نشد و پذیرفتن مجروحین شیمیایی نیز توسط کشوری انجام شد که بمبهای شیمیایی را به عراق داده بود و جهت تکمیل علوم آزمایشگاهی خود بیماران ما را معالجه می کردند.

 

ارسال نظرات