برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در نیکشهر

مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۵۳۶۵
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیکشهر، مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس همزمان با سراسراستان در سالن اجتماعات ناحیه سپاه نیکشهر برگزارشد.

در این مراسم جمعی از خانواده های شهدا،ایثارگران،جانبازان و پیشکسوتان دفاع مقدس نیز حاضرشدند.

سرهنگ پاسدار علی اکبر صفوی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر در این مراسم گفت: 31شهریور ماه، بازتاب خاطرات آغاز هشت سال دفاع مقدس است، روزهایی که ذرّه ذرّه خاک میهن اسلامیمان،سربلندی ملتی را شهادت می دهد که با سرافرازی در مقابل دنیای کفر و استکبار، مقاوم تر از کوه ایستادگی نموده و بر بلندای قله ی افتخار، بیرق آزادگی را به اهتزاز درآورند.

وی افزود: حماسه آفرینان دفاع مقدس، کسانی بودند که فرهنگ «همه جا کربلا و هر روزی عاشوراست» را در هر روز از هشت سال دفاع مقدس جاری نمودند. آنان که معرفت عاشورایی یافته بودند، هر خطر را به جان می خریدند تا بتوانند از حریم ارزش ها و باورهای خویش دفاع کنند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین، یعقوبی  نیز بیان کرد: هفته دفاع مقدس همه ساله فرصتی است برای بیان واقعیت‌ها و حقایق جنگ تحمیلی، یادآوری نقش آفرینی اقشار مختلف در پشتیبانی از جنگ در هشت سال دفاع مقدس، به نمایش گذاشتن وحدت نیروهای مسلح و معرفی الگوی موفق از ایستادگی در برابر استکبار جهانی است.

امام جمعه شهرستان نیکشهر افزود: بیش از چهل سال از مقاومت و ایستادگی ملت بزرگ ایران در مقابل رژیم بعث و صدام که رویای فتح یک هفته‌ای تهران را در سر داشت گذشت، دشمنی که با کلیه حمایت‌های مالی، تجهیزاتی و اطلاعاتی در منطقه، امروز زیر خروارها خاک مدفون شده و حامیان او نیز به عنوان حامی متجاوز و جنایتکار رسوا شدند.

لازم به ذکراست در پایان با اهدای لوح سپاس و هدایای نفیس به رسم یاد بود از شماری از پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس تجلیل به عمل امد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار