خبرهای داغ:
با حضور دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی برگزار شد

همایش بصیرتی سیاسی مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم

همایش بصیرتی سیاسی مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم با سخنرانی دکتر حسین اکبری معاون دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۵۳۶۹
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم،دکتر حسین اکبری در همایش بصیرت سیاسی مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس یاد و خاطره شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت و بیان کرد؛ در ادبیات هیچ کشوری چیزی به نام فرهنگ جهاد و شهادت نداریم. غربی های نه تنها چیزی به نام فرهنگ جهاد و شهادت ندارند حتی این مفهوم را درک نیز نمی کنند.

معاون دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی در ادامه به تحولات افغانستان اشاره کرد و اظهار داشت؛ جبهه باطل همیشه شکست میخورد، آمریکایی ها به بهانه مبارزه با تروریسم وارد صحنه شدند اما با گذشت 20 سال می بینیم که حقایق چیز دیگری است حضور آنها دستاوردی نداشته است و شکست سنگینی در افغانستان خوردند.

اکبری در ادامه افزود؛ آمریکایی ها به دنبال دامن زدن به جنگ افغانستان هستند و اکنون می خواهند این گونه نشان دهند که از هر جایی خارج شوند جنگ شروع می شود و این پیام را نه فقط برای افغانستان بلکه برای همه کشورها داشته باشند.

دکتر حسین اکبری با اشاره به ضرورت حفظ وحدت بیان کرد؛ اقتضای محیط و شرایط افغانستان این گونه است که همه باید با وحدت و یکپارچگی در جهت استقلال و رفاه و آینده بهتر افغانستان تلاش کنند و شاهد باشیم که مردم افغانستان از طریق گفت‌وگو بتوانند تصمیم اساسی بگیرند و اخراج آمریکا برای مردم افغانستان شیرین باشد.

وی ادامه داد؛ به هر حال آمریکایی ها از افغانستان اخراج شدند نه اینکه خودشان خارج شده باشند آنها مردم افغانستان را در مقابل خود قرار دادند شاهد هستیم که رئیس جمهور آمریکا امروز اعتراف می کند که توان ایستادن در افغانستان را ندارد و حاضر نیستند که نسل‌های آیندشان را به افغانستان بیاورند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات