مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس همزمان با سراسر استان در بخش دامن شهرستان ایرانشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۵۳۸۶
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایرانشهر ؛مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس همزمان با سراسر استان در بخش دامن شهرستان ایرانشهر برگزار شد.

در این مراسم تعدادی از خانواده های شهدا .ایثارگران.جانبازان و پیشکسوتان دفاع مقدس نیز حضور دارند.

سرگرد پاسدار حسین حق جو فرمانده حوزه مقاومت بسیج بخش دامن شهرستان ایرانشهر در این مراسم گفت: نقش‌آفرینی رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس ستودنی و بی‌نظیر است و باید برای نسل آینده تبیین شود.

حق جو اظهار داشت : هشت سال دفاع مقدس یکی از مقاطع مهم انقلاب اسلامی است که نقش آفرینی امام راحل (ره) و رزمندگان در این جریان ستودنی و بی‌نظیر است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دامن بیان کرد: رزمندگان با خدای خویش معامله کردند و خداوند در مقابل تقدیم جان از سوی شهدا بهشت را به آنان وعده داد که سند این معامله انجیل، تورات و قرآن است.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی کانونی برای حفظ ایجاد امنیت است افزود: با وحدت، همدلی و خرد جمعی برای رسیدن به اهداف متعالی تلاش کنیم و دستورات مقام معظم رهبری مدظله العالی را برای ایجاد عدالت اجتماعی به سرانجام برسانیم.

این مقام مسئول افزود: تمام قوانینی را که به فساد دامن می‌زنند باید کنار زد، باحضور موثر دولتی‌ها در بین مردم اعتماد عمومی آسیب دیده را برطرف و با تلاش در تمامی سطوح برای عدالت اجتماعی حرکت کرد.

آیین تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت همزمان با سراسر استان و باحضور مسئولین این منطقه در سالن جلسات این حوزه برگزار شد.

ارسال نظرات