مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام:

دفاع مقدس صحنه ولایت مداری و اقدام عاشورایی ملت ایران اسلامی است

فولادی با بیان اینکه دفاع مقدس صحنه ولایت مداری و اقدام عاشورایی ملت ایران اسلامی است، گفت: بصیرت ملت ایران اسلامی و رزمندگان دفاع مقدس در ولایت مداری و ولایت پذیری در طول تاریخ بی نظیر است.
کد خبر: ۹۳۷۵۴۰۱
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام،در مراسم تجلیل از ۲ هزار و ۵۰۰ رزمنده دوران هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: ارزش کار و مجاهدت و پایمردی شما رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس در روزهای سخت زمانی مشخص می شود که  این اقدام شجاعانه، عاشورایی و عاشقانه شما رزمندگان اسلام در کنار امام  راحل و  رهبر معظم  انقلاب اسلامی، با  گذشته تاریخ ایران مقایسه شود.

« محمد حسین فولادی»  با بیان اینکه در تاریخ کشور عهدنامه های ترکمنچای و گلستان وجود دارد که بخش های از کشور را از دست داده ایم، افزود: در رژیم پهلوی هم که دست نشانده کشورهای استکباری بود، شاه کشور با خفت و خواری به جزیره تبعید شد و با یک تهدید دولت های استعماری، بحرین از کشور ما جدا می شود. 

وی بیان کرد: این سابقه تاریخی که وجود دارد وقتی با دفاع مقدس مقایسه می شود ارزش کار مجاهدانه، سلحشورانه و عاشورایی رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس بیش از پیش مشخص می شود، هشت سال جنگ نابرابر در تراز جنگ جهانی بر کشور تحمیل شد و بیش از سی و دو کشور جهان  تمام تجهیزات نظامی روز خود را در اختیار رژیم بعث قرار دادند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام یادآور شد:  این مردان با اراده، با تاسی از فرهنگ عاشورایی، در جبهه های نبرد با فرمان امام خود حضور یافتند و با دستان خالی به جنگ ارابه سنگین دشمن رفتند و در واقع پیروز و سربلند شدند و امروز هر چه داریم از برکت دفاع مقدس است.

فولادی یادآور شد: بصیرت و آگاهی مردم و ملت ایران اسلامی و رزمندگان  دفاع مقدس در ولایت مداری و ولایت پذیری در طول تاریخ بی نظیر است، حادثه عاشورا که هنوز دل های های ما را  محزون کرده است، در نتیجه این بود که مردم آن زمان، امام خود را تنها گذاشتند و این حادثه اندوهناک روی داد.

وی خاطرنشان کرد:  مجاهدان روزهای سخت  در دفاع مقدس پشت سر امام راحل قرار گرفتند و اجازه ندادند عاشورایی دیگر تکرار شود و وجبی از خاک کشور به دست بیگانگان بیافتد.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات