خبرهای داغ:
ملایر-امام‌جمعه ملایر گفت: به برکت دفاع مقدس امروز نظام اسلامی در اوج قدرت است و دفاع مقدس برای همیشه این کشور را بیمه کرد.
کد خبر: ۹۳۷۵۴۱۴
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۸

امروز نظام اسلامی به برکت دفاع مقدس در اوج قدرت استبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام‌ محمدباقر برقراری در دیدار با بسیجیان و پاسداران با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار کرد: صدام با توجه به حمایت‌های فراوان غربی‌ها و کشورهای مختلف بر خود غره شده بود و قصد داشت یک‌هفته‌ای ایران را فتح کند.

وی افزود: مردم ایران به برکت رهبری‌های بنیان‌گذار کبیر انقلاب در برابر تمامی دشمنان اصلی و اجاره‌ای ایستاد و با آموزه‌های قرآنی در برابر دشمنان پیروز شد.

امام‌جمعه ملایر بابیان اینکه ایران اسلامی در دوره 8 ساله جنگ تحمیلی روی پای خود ایستاد، بیان کرد: توکل به خدا در جنگ سبب موفقیت است و ملت ایران باقدرت خدا پیروز شد.

وی بابیان اینکه هیچ نشانی از رژِیم صدام و حامیان عربی آن نمانده است، تأکید کرد: امروز نیز در کشورهای یمن، سوریه، فلسطین و لبنان با توکل به خدا پیروز شده‌اند.

برقراری راه امام حسین(ع) دیگر سرمشق پیروزی برای رزمندگان اسلام عنوان کرد و گفت: جهادی که امام حسین(ع) در مقابله با ظلم یزید آغاز کردند همچنان ادامه دارد و در دوران جنگ تحمیلی نیز رزمندگان ما با توسل بر این امام راه پیروزی را در پیش گرفتند.

وی بیان کرد: برای پیروزی باید  امام حسین(ع) همفکر بود و امام و رهبری نیز راه همفکر هستند و در دوران جنگ تحمیلی همفکری با امام پیروز میدان‌های نبرد شدند.

امام‌جمعه ملایر بابیان اینکه امروز دشمنان توانشان را بر فکر مردم گذاشته‌اند، تأکید کرد: شرط اول برای پیروزی همفکر بودن و مسئله دوم تسلیم و اعتقاد قلبی به امام زمان خویش است.

وی بابیان اینکه سختی‌های دوران جنگ تحمیلی اصلاً قابل قیاس با دوران کنونی نیست تصریح کرد: در دوران جنگ تحمیلی رزمندگان در سرما و گرمای شدید و حتی با زخمی شدن در مقابل دشمن ایستادند اما امروز

برقراری با اشاره به مسائل پیش‌آمده حول محور پیاده‌روی اربعین تصریح کرد: در پشت پرده عدم حضور ایرانیان دسیسه سعودی‌ها دیده می‌شود چراکه آنان از این تجمعات شیعیان می‌ترسند و هر اقدامی برای جلوگیری از آن انجام می‌دهند.

وی بابیان اینکه مسئولین باید همواره مجاهد باشند، تصریح کرد: برای این امر مسئولین باید  اهل امربه‌معروف باشند و منکرات را در جامعه از بین ببرند.

امام‌جمعه ملایر افزود: تا زمانی که منکرات علنی در سطح جامعه، انظار عمومی، پارک‌ها و خیابان‌ها وجود دارد نمی‌توان از مجاهد بودن مسئولین صحبت کرد.

وی وجود احتکار، گران‌فروشی و عدم نظارت بر بازار را نشان از منکرات علنی دانست و گفت: این مسائل مردم را به‌نظام بدبین کرده و باید با آنان مقابله کرد.

برقراری تأکید کرد: به برکت دفاع مقدس امروز نظام اسلامی در اوج قدرت است و دفاع مقدس برای همیشه این کشور را بیمه کرد.

وی افزود: دشمنی که در دوران جنگ تحمیلی زهرچشمی از ایران خورده است می‌داند اگر جنگ بازهم به فکر جنگ باشد نابودشده  و خودشان پارها به این مسئله اعتراف کرده است.

امام‌جمعه ملایر با تأکید بر توجه به نسل جوان بیان کرد: باید با  نسل جوان باید صادق بود چراکه سکوت درباره حقانیت نظام خیانت است و  مسائل برای جوانان به‌صورت روشن واضح بیان شود.

وی بابیان اینکه اگر کم‌کاری وجود دارد از نظام نیست بلکه از مسئولین است، تصریح کرد:  باید در کشور هم در کادر سازی تلاش کرده  تا نیروی‌های  مخلص تربیت شود.

برقراری گفت: باید نسبت به دوام نظام اسلامی احساس تکلیف کنیم و نسل جوان را با حقیقت نظام و دوران دفاع مقدس آشنا کنیم و دشمن را به‌خوبی به جوانان معرفی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات