مدیر بسیج جامعه پزشکی آمل در گفت و گو با بسیج خبر داد:
ساری-مدیر بسیج جامعه پزشکی آمل از اعزام تیم‌های پزشکی در قالب طرح شهید رهنمون و شهید سلیمانی به مناطق محروم این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۵۴۱۸
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، به نقل از روابط عمومی بسیج جامعه پزشکی آمل، علی اقوامی صبح امروز  در گفت و گو با خبرنگار بسیج در آمل ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس؛ به برنامه‌های این سازمان در هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت: بسیج جامعه پزشکی آمل همانند سال‌های گذشته برنامه‌های متعددی را برای بزرگداشت این ایام در نظر دارد که در رأس آن‌ها پشتیبانی از مراکز واکسیناسیون در قالب طرح شهید سلیمانی و نیرو‌های داوطلب و بسیجی در مراکز یاد شده خواهد بود.

مدیر بسیج جامعه پزشکی آمل تجلیل از خانواده مدافعان سلامت و شهدای قشر سلامت ۸ سال دفاع مقدس از برنامه‌های شاخص برشمرد و افزود: عیادت از بیماران به خصوص جانبازان و رزمندگان و حضور و تجلیل در منازل شهدای مدافع سلامت از دیگر برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی آمل در هفته دفاع مقدس است.

به گفته اقوامی جمع آوری کمک‌های مومنانه شاغلین در حوزه سلامت و توزیع آن بین آسیب دیدگان کرونایی، اعزام تیم‌های شهید رهنمون و شهید سلیمانی به نقاط محروم و کمتر برخوردار، پشتیبانی از مراکز واکسیناسیون عمومی، اقدامات برای تهیه دارو و درمان رایگان بیماران از برنامه‌های دیگر این سازمان است.

مدیر بسیج جامعه پزشکی آمل از راه اندازی پویش اهدای خون به مدت ۱۰ روز هم خبر داد و یادآور شد: استقرار تیم‌های امداد ودرمان در موکب شهدای مدافع حرم به مدت ۱۰ روز، اهداء تجهیزات پزشکی وبهداشتی رایگان ازقبیل سیلندر اکسیژن، مانومتر، ماسک، محلول ضدعفونی دست، ویلچر، تخت، تب سنج دیجیتال، پالس اکسیژن، تشک مواج، دستگاه فشارخون، دستگاه تست قند خون هم در هفته دفاع مقدس صورت می‌گیرد.

اقوامی از پشتیبانی کلیه کارکنان حوزه سلامت وبیماران بستری در مراکز درمانی هم خبرداد و خاطرنشان کرد: گروه‌ها و تیم‌های بسیج جامعه پزشکی در هفته دفاع مقدس کما فی السابق اقدام به شناسایی خانواده‌های نیازمند و معرفی آن‌ها برای رسیدگی به پرونده سلامت و مداوای آن‌ها نیز کرده و همچنین سرعت واکسیناسیون کرونا و اعزام تیم‌های درمانی و پزشکی به نقاط محروم افزایش افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها