مسئول معاونت بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: دومین کارگاه اشتغال زایی خیاطی با ایجاد اشتغال برای ۱۲ نفر در روستای شاهم آباد انار راه اندازی شد .
کد خبر: ۹۳۷۵۴۲۴
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  مراسم افتتاح کارگاه خیاطی در شهرستان انار با حضور امام جمعه،فرماندار و فرمانده سپاه انار در روستای شاهم آباد شهرستان انار برگزار شد

سرهنگ جلالی مسئول معاونت بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: یکی از ماموریت‌های اصلی سازمان بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان ایجاد اشتغال به ویژه با ماموریت اشتغال‌های خرد خانگی است.

وی افزود :دومین کارگاه اشتغال زایی خیاطی با ایجاد اشتغال برای ۱۲ نفر در روستای شاهم آباد انار راه اندازی شد .

سرهنگ جلالی گفت: ظرفیت و تجهیزات این کارگاه را فراهم کردیم تا ایجاد اشتغال داشته باشیم واین برنامه در سایر عرصه‌ها تا پایان سال در حوزه‌های مربوط به قالی بافی،پته دوزی وسایر موضوعاتی که مربوط به مسائل خانگی خواهد بود در دستور کار قرار خواهد گرفت.

این مقام مسئول افزود: اولین کارگاه اشتغال خانگی در نودژ منوجان راه اندازی شده است واین دومین کارگاه است که در این روستا افتتاح می شود.

مسئول معاونت بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان خاطر نشان کرد:  در زمینه بازار فروش هم پی گیری های لازم به عمل آمده است با راه اندازی این کارگاه ۱۲ نفر مشغول به کارمی شوند. 

ارسال نظرات