رئیس ستاد عتبات عالیات استان گیلان با اشاره به نحوه فعالیت موکب داران در ایام اربعین گفت: سهمیه مواکب استان گیلان برای اربعین امسال ۲۷۰ نفر است.
کد خبر: ۹۳۷۵۵۶۴
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، مجید دوهندو امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سهمیه مواکب استان گیلان برای اربعین امسال ۲۷۰ نفر است، بیان کرد: آمادگی پذیرش تمام سهمیه مذکور را داریم.

وی با اشاره به نحوه فعالیت موکب داران در ایام اربعین، تصریح کرد: موکب داران می‌توانند برای خدمت رسانی بیشتر به زائران حسینی در مواکب عراقی نیز فعالیت کنند که این موضوع گامی به سوی تقویت اتحاد و برادری زائران نیز است‌.

 رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان با بیان اینکه یک موکب از استان گیلان در مراسم اربعین حضور خواهد داشت، افزود: مواکب شهرستان‌ها می‌توانند در شهر خود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به مردم همان منطقه خدمت رسانی کنند.

دوهندو ضمن قدردانی از مشارکت چشمگیر مردم گیلان در جمع آوری نذورات برای ائمه (ع)، گفت: از ابتدای امسال تاکنون یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان از نذورات مردم استان گیلان اعم از پول و طلا را جمع آوری شده که تحویل ستاد مرکز داده شده است.

به گفته رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان پیش بینی می‌کنیم در طرح خانه به خانه، ۱۰ تن برنج نیز برای نذورات سیدالشهدا از مردم خیر و مؤمن استان گیلان جمع آوری شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات