سردار امیری:

درگام دوم انقلاب تجربه و آثار دفاع مقدس باید نهادینه و روایتگری شود

جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان گفت :درگام دوم انقلاب تجربه و آثار دفاع مقدس باید نهادینه و روایتگری شود.
کد خبر: ۹۳۷۵۵۸۹
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ، همایش تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس در مسجد حضرت امام خمینی ( ره ) شهرستان میناب باحضور بیش از ۱۶۰ نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس و سردار امیری جانشین سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان ، امام جمعه فرمانده سپاه ناحيه میناب و فرماندار ویژه و معاون استاندار برگزارشد.


جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان گفت: پیشکسوتان دفاع مقدس یادگاران جبهه و جهاد و شهادت می باشند و جزو افتخارات این مرز و بوم هستند و باید این فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان و آیندگان انتقال پیدا کند و نهادینه شود .

سردار هدايت الله امیری جانشین سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان دراین مراسم اظهارداشت: در دفاع مقدس دوست و دشمن اذعان دارند که پیروزاین جنگ ایران بود که در مقام دفاعی در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کرد.


جانشین سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان افزود :تاریخ شفاهی نویسی دفاع مقدس و شبهات نسل جوان، وظیفه ما را دو چندان می کند و روایتگری دفاع مقدس و آثار ماندگار آن ، وظیفه ماست‌.


سردار امیری اضافه کرد: درگام دوم انقلاب تجربه و آثار دفاع مقدس باید نهادینه و روایتگری شود و این آثار به نسل جوان منتقل شود و نهادینه شود و در جامعه نشر پیدا کند.

در پایان این مراسم از ۱۶۰ نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس تجلیل و تکریم شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار