با حضور فرماندار و بخشدار شمیرانات برگزار شد؛

دیدار فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه الغدیر با امام جمعه جدید لواسانات

سرهنگ مدیری نیا فرمانده ناحیه الغدیر و سید رضا یدالهی مسئول نمایندگی ولی فقیه در این ناحیه به همراه فرماندار و بخشدار شمیرانات، با امام جمعه جدید لواسان دیدار و گفت و گو کردند.
کد خبر: ۹۳۷۵۶۰۴
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سرهنگ مدیری نیا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الغدیر و سید رضا یدالهی مسئول نمایندگی ولی فقیه در این ناحیه به همراه فرماندار و بخشدار شمیرانات، با حجت الاسلام علی ایمانی امام جمعه جدید لواسان دیدار و درخصوص اجرایی شدن هر چه بهتر طرح واکسیناسیون شهید سلیمانی در لواسانات و برگزاری باشکوه گرامیداشت هفته دفاع مقدس مطالبی بیان شد. 

سید مهدی ساداتی فرماندار لواسان در این دیدار گفت: ۷۵ درصد واکسیناسیون لواسانات انجام شده و افراد ۱۸ سال به بالا می توانند واکسن دریافت کنند. وی افزود: برادران افغان هم با احترام و حفظ کرامت انسانی واکسینه خواهند شد.

دیدار فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه الغدیر با امام جمعه جدید لواسانات

در ادامه فرمانده ناحیه الغدیر اظهار کرد: بحمدلله هم افزایی بسیار خوبی در منطقه لواسانات پیرامون بحث واکسیناسیون و انجام فعالیت های فرهنگی در سطح شهر وجود دارد. در حال حاضر سه مرکز واکسیناسیون در منطقه لواسانات مشغول به کار است. همچنین واکسیناسیون سیار در مناطق روستایی لواسانات شروع به فعالیت کرده و در حال حاضر مراکز واکسیناسیون دوشیفته مشغول به خدمت رسانی هستند. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه الغدیر نیز ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و همچنین انتصاب امام جمعه جدید لواسانات، هفته دفاع مقدس را جزو برکات بی نظیر ملت بزرگ ایران اسلامی برشمرد و گفت: دفاع مقدس ما را قوی قدرتمند کرد و باعث شد ما در تمامی حوزه ها پیشرفت چشمگیر داشته باشیم لذا بر ماست که فرهنگ دفاع مقدس را در بین جوانان و نوجوانان نهادینه کرده و فرهنگ دفاع مقدس و منش شهدا را فراموش نکنیم که اگر این اتفاق بیفتد، آن روز، روز شکست ماست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار