خبرهای داغ:
سردار زهرایی مشکل اساسی کشور را فقدان باور و اراده در مسئولان و نبود اعتماد به صنعت گران و تولیدکنندگان دانست و افزود:پیوند مردم با صنعت، علاوه بر اشتغالزایی می‌تواند با داخلی سازی کشور را از وابستگی نجات داد.
کد خبر: ۹۳۷۵۶۰۷
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار محمد زهرایی مسئول بسیج سازندگی کشور شامگاه چهارشنبه در بازدید از نمایشگاه داخلی سازی وخط تولید کارخانه کویرتایر از مهندس زینلی مدیرعامل کویر تایر به عنوان استوانه امیدبخش برای استان نام برد و گفت:ما دلگرم حضور چنین شخصیتی در صنعت استان هستیم.
 
مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: کویرتایر به عنوان شرکت مادر می‌تواند حلقه رابط بین کارگاه‌های کوچک و مردم باشد

وی رسالت بسیج سازندگی را فعالیت در اقتصاد خرد عنوان کرد وگفت: بسیج سازندگی در مباحث خرد و کسب و کار‌های خانگی می‌تواند میان صنعت و مردم پیوند برقرار کند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور مشکل اساسی کشور را فقدان باور و اراده در مسئولان و نبود اعتماد به صنعت گران و تولیدکنندگان دانست و افزود:پیوند مردم با صنعت، علاوه بر اشتغالزایی می‌تواند با داخلی سازی کشور را از وابستگی نجات داد.

وی گفت: باتوجه به کمبود آب در استان، باید بر صنایع غیرآب بر تکیه کردتا بتوان از پتانسیل‌های نخبگان و متخصصان استانی در این امر بهره جست.

سردار زهرایی با بیان اینکه بسیج سازندگی تشکیلات مردمی و انقلابی هستیم و وظیفه بسیج کنندگی مردم را داشته، اعلام آمادگی کرد: علاوه بر مباحث اقتصادی در مباحث اجتماعی، فرهنگی و بسیج نیروی انسانی نیز با کویرتایر همکاری کند.

در ابتدای این بازدید آقای مهندس زینلی در گزارشی با اشاره به اینکه در طی هشت سال گذشته کویر تایر با اتکا به دانش بومی خودش و فرزندان این کشور اعجاز خلق کرده است تصریح کرد: بیش از ۲۵ درصد سود سال قبل کویرتایر ناشی از داخلی سازی بوده است.

وی افزود: کویر تایر به عنوان بزرگترین واحد صنعتی استان توانسته برای بیش از یک هزار و ۲۷۰ نفر به صورت مستقیم و حدود ۶۰۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد کند.
پیوند مردم و صنعت منجر به اشتغالزایی و خودکفایی می شود

مدیرعامل شرکت کویر تایر خاطر نشان کرد: حدود ۱۶ درصد شاغلان بخش صنعت کل استان و حدود ۳۴ درصد شاغلان بخش صنعت مرکز استان در این مجموعه مشغول به کار هستند.

وی همچنین از حدود ۵ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در طرح‌های توسعه تولید ۵۰ هزار تن تایر‌های OTR، TBR , و احداث واحد صنعتی استیل کورد و نیروگاه خورشیدی خبر داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها