مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه درگز:

دفاع مقدس تقابل بین دو فرهنگ است

حجت الاسلام علی تقی پور ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس مفاهیم ارزشمندی را برای ملت ایران برجای گذاشت چرا این جنگ تقابل بین دو فرهنگ پاک و باطل بود.
کد خبر: ۹۳۷۵۶۲۹
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام علی تقی پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج درگز با تبریک هفته دفاع مقدس به کلیه بسیجیان و مردم ولایت مدار شهرستان درگز گفت: هشت سال دفاع مقدس برای ملت ایران ضایعات انسانی، مادی و معنوی بسیاری را برای دولت و خانواده ها بر جای گذاشت، با این حال این رزمندگان ما بودند که با عملکرد خدایی و ولایی خود فرهنگ جهاد و شهادت و ایثار در راه وطن را زنده نگه داشتند و جانانه در برابر استکبار ایستادگی کردند.

حجت الاسلام علی تقی پور با اشاره به آیه« قدْ أَفْلَحَ مَن زَکَّاهَا وَقَدْ خَابَ مَن دَسَّاهَا» گفت: خداوند کریم عاقبت بخیری و پیروزی را از آن کسانی می داند که دلهای پاکی دارند و هرآن کس را که دسیسه و نیرنگ می کند مختوم به شکست و زیان می خواند.

وی با اشاره به آیاتی چند از تقابل بین فرهنگ ها، نیت ها و اعمال در قرآن کریم افزود: «هَلْ يَسْتَوِي الَّذِينَ يَعْلَمُونَ وَالَّذِينَ لَا يَعْلَمُونَ ...» ، «هَلْ يَسْتَوِي الأَعْمَى وَالْبَصِيرُ... » و بسیاری دیگر از این دست آیات نشان از تقابل بین خیر و شر در تاریخ بشریت دارد.

حجت الاسلام تقی پور افزود: واقعه بزرگ و تاريخ ساز هشت سال دفاع مقدس امر عظيمي بود چرا که تحلیل دفاع مقدس یعنی تحلیل تقابل بین دو فرهنگ حق و باطل، در دفاع مقدس تمام کفر در مقابل اسلام قرار گرفته بود و سعی داشتند نور خدا را از دلها پاک کنند اما خدا میخواهد که نورش ماندگار باشد.

وي در خصوص نقش حفظ ارزش‌هاي دفاع مقدس در برابر تهاجم فرهنگي اظهار داشت: ما باید نگذاریم هفته دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود، ما باید نگذاریم دفاع مقدس تحریف شود، قشر جوان ما باید با زوایای پنهان دفاع مقدس آشنا شود و آن را سرلوحه خود قرار دهد، امروز دشمن سعی دارد به انحاء مختلف این گوهر عظیم را تحریف کند و وارونه جلوه بدهد همه ما در مقابل این تحریف مسئولیم و باید از دفاع مقدس، دفاع کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها