خبرهای داغ:
رییس کل دادگستری استان قزوین؛

دستگاه قضایی استان در صیانت از حقوق بیت المال کاملا جدی است

شعبانی گفت: دستگاه قضایی استان در صیانت و حفاظت از حقوق بیت المال کاملا جدی است و با حساسیت خاصی نسبت به موضوعات مطروحه در این حوزه ورود پیدا می‌کند.
کد خبر: ۹۳۷۵۷۰۶
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، علی شعبانی در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال، ضمن تبریک هفته بزرگداشت دفاع مقدس، گفت: حفظ حقوق بیت المال از آموزه های دینی نشات گرفته و از اهمیت و تأکید بسیاری برخوردار است.

رییس شورای حفظ حقوق بیت المال استان قزوین گفت: دستگاه قضایی استان در صیانت و حفاظت از حقوق بیت المال کاملا جدی است و با حساسیت خاصی نسبت به موضوعات مطروحه در این حوزه ورود پیدا می‌کند و انتظار ما این است که تمامی دستگاه‌های متولی نیز در اجرای وظایف قانونی خود قاطعانه عمل کنند و قبل از ورود خسارت و تضییع حقوق بیت المال، وارد عمل شوند.

مقام ارشد قضایی استان قزوین ادامه داد: استفاده از ظرفیت شورای حفظ حقوق بیت المال به معنی دور زدن قانون نیست بلکه باید از ظرفیت این شورا با رعایت قانون بهره گرفته شود.

علی شعبانی ضمن بیان این که پرونده قضایی شهرک اندیشه روند خود را طی می کند، گفت: برخی از قطعات این شهرک به افراد عادی واگذار شده است که باید با بررسی دقیق، جلوی ایجاد مشکلات و مفاسد و بحران های آتی گرفته شود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها