جانشین ریاست دانشگاه افسری و تربیت پاسدار امام حسین (ع) گفت: دفاع مقدس نماد مقاومت برای تمام اعصار است که از این گنجینه بزرگ می توان برای تمدن سازی اسلامی بهره گرفت.
کد خبر: ۹۳۷۵۷۴۲
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار سید یوسف مولایی پنجشنبه در برنامه صبحگاه هفته دفاع مقدس اداره کل آموزش و پرورش البرز اظهارداشت: تمدن سازی اسلامی  که هدف والای انقلاب اسلامی ایران است باید مورد توجه بیشتر قرارگیرد.

دفاع مقدس نماد مقاومت برای تمام اعصار است

وی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس با تمام تلخی ها و شیرینی هایش امروز یکی از نمادهای مقاومت برای ما در تمام اعصار قرار گرفته است.

جانشین  ریاست دانشگاه افسری و تربیت پاسدارامام حسین (ع)  بیان داشت: توانسته ایم تمام این دفاع مقدس را به نوعی با ارزش ها وابعاد مختلف آن از جمله دفاعی، امنیتی و سازندگی صادر کنیم و از دیگر ابعاد آن مجاهدت در حوزه های مختلف مثل همدلی، مواسات، کار جهادی وسازندگی است که از جمله ارزش ها و آموزه های دفاع مقدس هستند.

سردارمولایی با اشاره به اینکه در دفاع مقدس همه یادگرفتند از خودشان بگذرند و نیازهای خود را نادیده بگیرند،یادآورشد: دفاع مقدس را نمی خواهیم با اسم بردن از شهدا زنده نگه داریم و عزت، احترام و ارزش های دفاع مقدس را باید عملی زنده نگه داشت و ارزش های آن را باید پیاده سازی کرد که همان عشق، صداقت، شهامت و ایثار است.

وی تصریح کرد: درآن زمان خودباوری به قدری در وجود مردم بود که جنگ را اداره کردند و همچنین خودباوری داشتند که موشک و سلاح ساختند و خودباوری داشتند که تاکتیک های جدید را با توجه به شرایط داشتند.

وی اضافه کرد: تمام جنگ هایی که امروز در ادبیات دنیا گنجانده شده برای کشور جمهوری اسلامی ایران دشمن طراحی و اجرا کرده است.
جانشین ریاست دانشگاه افسری و تربیت پاسدارامام حسین (ع) ادامه داد: روزی نبوده است که دشمن از ایران غافل باشد و درگام دوم انقلاب این مسئله نیز به وضوح توسط رهبر معظم انقلاب بیان شده است. 
وی ادامه داد: انقلاب متوقف نمی شود و در هدف گذاری ابتر نیست اما متاسفانه برخی مواقع روزمرگی اهداف انقلاب را از یاد و خاطر ما پاک می کند، تمدن سازی اسلامی به عنوان هدف غائی انقلاب اسلامی ایران انتخاب شده است.

سردار مولایی یادآورشد: انقلاب اسلامی ما در مرحله نخست قرار دارد و ۴ مرحله برای رسیدن به تمدن اسلامی باقی مانده است.

وی تاکید کرد: پیشرفت و عزت ایران درتداوم دفاع مقدس رقم می خورد که معلمان درتحقق اهداف انقلاب اسلامی ،ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تببین بیانیه گام دوم انقلاب مسئولیت خطیری بر عهده دارند.

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات
پر بیننده ها