خبرهای داغ:
سرهنگ ممشلی گفت: دفاع مقدس اوج شکوفایی، بالندگی، شهادت پروری، وحدت و یکپارچگی کشور، پیروی و اطاعت از ولی فقیه و تحقق همه ی آرمان های اسلام نبوی(ص) و نهضت حسینی (ع) و در برترین جلوه های زیبایی قرار دارد
کد خبر: ۹۳۷۵۷۵۹
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸

دفاع مقدس اوج تبعیت از ولایت بود

سرهنگ پاسدار مظفر ممشلی فرمانده سپاه بندرترکمن در گفتگو با خبرگزاری بسیج گلستان اظهار کرد: دفاع مقدس اوج شکوفایی، بالندگی، شهادت پروری، وحدت و یکپارچگی کشور، پیروی و اطاعت از ولی فقیه و تحقق همه ی آرمان های اسلام نبوی(ص) و نهضت حسینی (ع) و در برترین جلوه های زیبایی قرار دارد.

وی افزود: سپاه شهرستان بندرترکمن در چهل و یکمین سالگرد هفته ی دفاع مقدس، با شعار محوری ما مقتدریم، برنامه های متنوعی را پیش بینی کرده است. از برنامه های شاخص در این هفته میتوان به رژه خودرویی، عطرافشانی گلزار شهدا، تجلیل از ایثارگران جهاد و شهادت، رونمایی بخشی از کتاب نقش شهرستان در دفاع مقدس و دیدار با خانواده ی شهدا و ایثارگران اشاره کرد.

ممشلی در پایان خاطرنشان کرد: ضمن آرزوی علو درجات برای امام راحل (قدس سره) و شهدای گرانقدر انقلاب و دفاع مقدس، سالروز دفاع مقدس را که باعث مجد و عظمت و اقتدار ایران اسلامی گردید را به خانواده های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و همه ی ارادتمندان ایران اسلامی و مستضعفان جهان و به محضر مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها