خبرهای داغ:
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ:

بانوان بسیجی سربازان گمنام دوران دفاع مقدس بودند

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ گفت: یکی از عرصه هایی که زنان به خوبی در آن ایفای نقش کردند، دوران دفاع مقدس است. 
کد خبر: ۹۳۷۵۷۶۹
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین دژ، سرهنگ جواد نجفیان در مراسم یادواره شهداء که به همت حوزه بسیج خواهران حضرت فاطمه (س) در محل پایگاه زینبیه (س) برگزار شد، اظهار کرد: با شروع جنگ تحمیلی در ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ زنان به عنوان بخش قابل توجهی از جمعیت کشور، وظیفه خود را برای حفظ میهن از تجاوز دشمن به نحو مطلوب انجام دادند و با توجه به شرایط موجود به ایفای نقش پرداختند.

وی به تشریح نقش زنان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: یکی از عرصه هایی که زنان به خوبی در آن نقش خود را ایفا کردند، حضور در دوران دفاع مقدس است. 

جانشین سپاه شاهین دژ تصریح کرد: بانوان بسیجی، سربازان گمنامی بودند که بار سنگین تدارکات جبهه، جنگ و برخی وظایف دیگر را بر دوش می کشیدند.

نجفیان یادآور شد: بانوان کشورمان در برهه های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی به ویژه در دوران دفاع مقدس به خوبی از عهده رسالت و نقش آفرینی خود به عنوان مبارز، حمایتگر، راوی و مشوق مردان و .... بر آمده اند.

نجفیان گفت: زنان ایران با یادآوری رفتار و سیره حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س)  و دیگر زنان قهرمان صدر اسلام، به وظیفه الهی وانسانی خویش در طول دفاع مقدس عمل کردند و اگر صبوری، عزم، همت، ایثارگری و کمک رسانی آنها نبود، چنین مقاومت پیروزمندانه ای در آن دوران شکل نمی گرفت.
انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار