خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در نهمین یادواره ۶۳ شهید کارمند استان قزوین؛
سردار آتانی گفت: شهیدان تعیین کننده استقلال فرهنگی و سیاسی ما هستند و امروز فرهنگ ایثار و شهادت را ما به بیرون مرزها صادر کردیم.
کد خبر: ۹۳۷۵۷۸۱
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، نهمین یادواره ۶۳ شهید کارمند و شهدای گرانقدر استان قزوین، با حضور مسوولان استانی در مزار شهدای استان قزوین برگزار شد.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در این مراسم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص تکریم خانواده معظم شهدا بیان کرد: برگزاری این یادواره ها از این منطق برخوردار است که شهدا، حقیقت هایی را که رو به فراموشی می رفت را در مقابل دیدگان بشریت قرار دادند و لذا ما از راه و مکتب شهیدان تجلیل می کنیم.

وی گفت: هدف از حضور رزمندگان در جنوب و جبهه ها چه بود؟ حقیقت این امر را شهدا بیان کردند‌. مقام معظم رهبری در دیدار با موکب داران فرمودند دشمنان و دوستان ما از یک قاب اربعین را تماشا می کنند. پیامی که شهدای عاشورا داشتند امروز شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم، مدافع وطن و دیگر شهدای ما در عرصه استقلال و آزادی داشتند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: همه فداکاری شهدا برای ما مشهود است و لذا باید بعنوان یک رسانه منتقل کننده پیام شهدا باشیم.

سردار آتانی عنوان کرد: باید حقیقتی که بنام اسلام است را فراموش نکنیم و آنچه را که شهدا احیا کردند همین اسلام ناب محمدی بود. در اوایل انقلاب کسانی در خط انحراف و به دنبال اسلام انگلیسی بودند اما پیچ تاریخی سال ۶۱ هجری، راهگشای انقلاب ما بود.

وی افزود: چه دوران قبل، چه دوران بعد و چه در دوران جبهه مقاومت جریان منحرفی وجود داشت که از مبانی استفاده می کرد و استکبار آن را هدایت می کرد، شهدا به دنبال استکبارستیزی بودند و این شهدا بودند که وارد صحنه شدند و شعار ما مقتدریم را برای ما ایجاد کردند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه تصریح کرد: ما باید از شهدا بیاموزیم که چگونه استقلال خود را تامین و حفظ كردند. امروز اگر در اوج قله ایستاده ایم به برکت وجود همان شهداست و استان قزوین نیز همچون گذشته در شمال غرب کشور با تمام توان به دنبال تضمین امنیت و استقلال است.

سردار آتانی گفت: شهیدان تعیین کننده استقلال فرهنگی و سیاسی ما هستند و امروز فرهنگ ایثار و شهادت را ما به بیرون مرزها صادر کردیم و این همان الگوی آزادی خواهی شهیدان است که پیش روی ماست و همان حقیقت استکبارستیزی است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها