خبرهای داغ:
مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان قزوین؛

مساجد، پایگاه روشنگری و جایگاه خاطره گویی رزمندگان است

حجت الاسلام رمضانی گفت: مساجد بعنوان پایگاهی برای روشنگری و خاطره گویی مردان جبهه حق و جانبازان و راویانی خواهد بود که در هشت سال دفاع مقدس حضور بصیرت گونه داشتند.
کد خبر: ۹۳۷۵۸۰۷
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷

حجت الاسلام رمضانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج بیان کرد: کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس برنامه های را در مساجد و کانونها با مشارکت دیگر سازمان ها و بسیج برگزار می کند.

مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان قزوین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که در بیانیه‌ی گام دوم فرمودند؛ «برای برداشتن گام‌های استوار در آینده، باید گذشته را درست شناخت و از تجربه‌ها درس گرفت؛ اگر از این راهبرد غفلت شود، دروغ‌ها به‌جای حقیقت خواهند نشست و آینده مورد تهدیدهای ناشناخته قرار خواهد گرفت عنوان کرد: مساجد از این حیث بعنوان پایگاهی برای روشنگری و خاطره گویی مردان جبهه حق و جانبازان و راویانی خواهد بود که در هشت سال دفاع مقدس حضور بصیرت گونه داشتند و امروزه نیز با روایتگری از خاطرات دفاع مقدس یاد و نام شهدا را زنده نگه خواهند داشت.

وی اظهار کرد: امسال نیز برنامه های متنوعی از جمله برگزاری کاروان های خودروی و پخش سرود های انقلابی و استفاده کردن از ظرفیت گروه سرود نوجوانان در برنامه های سطح شهر، برگزاری یادواره شهدا و نمایشگاه کتاب دفاع مقدس و همچنین برگزاری شب خاطره و تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان از جمله برنامه های است که برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت: مصادف شدن هفته دفاع مقدس با ایام اربعین حسینی برنامه ها بیشتر ازگذشته رنگ و بوی حسینی دارد و امیدواریم بتوانیم در راستای تربیتی زینبی (س) در جامعه اقدامات ارزشمندی در این راستا انجام دهیم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها