خبرهای داغ:
برای اولین بار در استان سمنان،

تجلیل از خبرنگاران و مستندسازان دفاع مقدس شاهرود+ تصاویر

شاهرود_به همت بسیج رسانه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات شاهرود، برای اولین بار در استان سمنان، اولین بزرگداشت خبرنگاران و مستندسازان دفاع مقدس این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۵۸۱۹
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲
به گزارش خبرنگار بسیج، اولین مراسم بزرگداشت خبرنگاران و مستندسازان دفاع مقدس شهرستان شاهرود با حضور رئیس سازمان بسیج رسانه استان، معاون مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود، معاون فرماندار شهرستان، رئیس دفتر امام جمعه شاهرود، ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و جمعی از خبرنگاران و فعالان رسانه و خانواده شهدا در تالار بهمن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.
در این مراسم از محسن شاکری، غلامحسین طهرانی، محمد رضائیان، عباس اعتماد، عباسعلی اکبریان، حسن یزدانی، محمد کریمی، محمدمهدی کریمی و محمدرضا ملکی به عنوان ایثارگران عرصه خبر و مستند دفاع مقدس تجلیل و از خانواده شهیدان سیدتقی حسینی، حسن بشیری و شریعتی به عنوان شهیدان عرصه رسانه با حضور مسئولین تقدیر شد.
این مراسم به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، بسیج رسانه و خانه مطبوعات و روابط عمومی فرمانداری شهرستان شاهرود برای اولین بار در استان و شهرستان برگزار گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها