خبرهای داغ:

ترویج فرهنگ دفاع مقدس رسالت مهم فعالان رسانه و مطبوعات

شاهرود_فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود گفت: ترویج فرهنگ غنی دفاع مقدس رسالت مهم فعالان عرصه رسانه و مطبوعات است و باید در این مسیر تلاش ویژه نمایند.
کد خبر: ۹۳۷۵۸۳۶
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳
ترویج فرهنگ دفاع مقدس رسالت مهم فعالان رسانه و مطبوعاتبه گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم در آیین تجلیل از فعالان رسانه در دوران دفاع مقدس شهرستان شاهرود در تالار بهمن بهمن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان اظهار کرد: امروز بیشتر از گذشته به ترویج فرهنگ دفاع مقدس و ایثار در بین مردم و مسوولان نیاز است تا علاوه بر دستیابی به توسعه در بخش‌های گوناگون آینده درخشانی برای کشور رقم زده شود.
فرمانده سپاه شاهرود افزود: فرهنگ دفاع مقدس، ایثار و اخلاص باید برای نسل جوان و آیندگان ایران اسلامی تبیین شود که این رسالت مهم بر دوش فعالان خبر و رسانه است.
او با بیان اینکه واقعیت‌ها ازخودگذشتگی‌ها و رشادت‌های جوانان دوران دفاع مقدس امروز برای ایجاد وحدت و همدلی بیشتر بین مردم و مسولان انعکاس یابد، ادامه داد: باید با نگاه بر توان و همت داخلی عرصه‌های مختلف توسعه و قله‌های پیشرفت را درنوردید.
در این مراسم که برای اولین بار در استان سمنان برگزار شد از خبرنگاران و مستندسازان ایثارگر این شهرستان به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و بسیج رسانه و خانه مطبوعات شهرستان تجلیل به عمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها