خبرهای داغ:
شاهرود_معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان شاهرود گفت: ۲ رویداد مهم انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در ۴۰ سال گذشته محاسبات جهانیان را برهم زد.
کد خبر: ۹۳۷۵۸۴۱
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴
انقلاب اسلامی و دفاع مقدس کشورمان محاسبات جهانیان را برهم زدبه گزارش خبرنگار بسیج، علیرضا آشوری در آیین تجلیل از فعالان رسانه ایثارگر شهرستان شاهرود به مناسبت هفته دفاع مقدس در تالار بهمن اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان اظهار کرد: ۲ رویداد مهم انقلا اسلامی و دفاع مقدس در ۴۰ سال گذشته محاسبات جهانیان را برهم زد.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان شاهرود افزود: رویداد نخست انقلاب اسلامی و بعد آن دفاع مقدس بود که نقشه‌ها، توطئه‌ها و دسیسه‌های استکبار و هم پیمانانش را برهم ریخت.
او گفت: امروز به واسطه برکت دفاع مقدس، جوانان ایرانی به حدی از اقتدار رسیده‌اند که در مسایل جهانی و منطقه‌ای تاثیرگذار و تعیین کننده هستند.
در این مراسم از ۱۲ نفر از فعالان رسانه‌ای ایثارگر و سه خانواده شهید شهرستان شاهرود با حضور مسئولین استانی و شهرستانی تجلیل به عمل آمد.
این مراسم که برای اولین بار در استان سمنان برگزار شد به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، روابط عمومی فرمانداری شهرستان، بسیج رسانه و خانه مطبوعات شهرستان شاهرود برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها