خبرهای داغ:
به مناسبت هفته دفاع مقدس مراسم پیاده روی و غبارروبی گلزار شهدا سرخه به همت بسیجیان پایگاه های مقاومت برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۵۸۵۷
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ به مناسبت‌ آغاز هفته دفاع مقدس مراسم پیاده‌روی از مسجد جمعه به سمت گلزار شهدای گمنام سرخه به همت پایگاه امام خامنه‌ای مدظله‌العالی و پایگاه حضرت معصومه (س) در محله اسلامی آل یاسین (ع) برگزار شد.

این برنامه با غبار روبی قبور نورانی شهدا و عطرافشانی همراه بود. بسیجیان با حضور بر سر قبور شهیدان بار دیگر با آرمان های شهدا و امام شهیدان تجدید بیعت کردند.

محمدرضا ادهم یادگار جبهه و جنگ در جمع بسیجیان اظهار کرد: این دستاورد ارزشمند دفاع مقدس در شرایطی نصیب ملت ایران شد که ۴۰ کشور امکانات خود را در حمایت از رژیم بعث عراق علیه این کشور بسیج کردند اما نتوانستند حتی یک وجب از خاک کشورمان را تصاحب کنند.

او افزود: گرامی داشت هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی است تا رشادت رزمندگان، جانفشانی جانبازان و شهدای آن روزهای بیادماندنی به نسل آینده منتقل شود.

رزمنده دوران دفاع مقدس بیان داشت: دفاع مقدس، فرصت نمایش خالصانه ترین و زیباترین مناجات ها و دعاها را پدید آورد. در کنار نماز و قرآن، دعا وسیله دیگری بود که یاد خدا را در دل رزمندگان زنده نگاه می داشت، به آنان قدرت روحی می بخشید و تحمل سختی های نبرد را برای آنان آسان تر می ساخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها