کارشناس مسایل سیاسی در جمع بسیجیان خواهر باغ انار میلاس، گفت:روحیه جهادی و تفکر انقلابی فرماندهان ، برگ برنده ما در هشت سال دفاع مقدس بود.
کد خبر: ۹۳۷۵۹۳۱
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس مسائل سیاسی در جمع بسیجیان پایگاه ام کلثوم روستای باغ انار میلاس از توابع شهرستان لردگان گفت: جنگ تحمیلی 8 ساله در شرایطی بر کشور ایران تحمیل شد که این نظام نوپا از نظر نظامی و ساختار دفاعی شرایط خوبی نداشت و برعکس دشمن با برنامه ریزی قبلی و تجهیزات کامل و حمایت استکبار به ایران حمله کرد.

وی ادامه داد: مقدس ترین جهاد، جهادی است که به عنوان دفاع از حقوق انسانی صورت گرفته باشد که جنگ تحمیلی در واقع حمله به استقلال و حقوق انسانی ملت ایران بود که مردم غیرتمند ایران از حق خود که دفاع از استقلال سرزمین و هویت دینی – ملی خود بود دفاع کردند.

خانم فتاحی با اشاره به جلوه های معنوی در دفاع مقدس گفت: حالت تضرع، استغاثه و راز و نیاز عارفانه رزمندگان اسلام  از جلوه های زیبا و معنوی دفاع مقدس بود که در طول دوران 8 ساله  این فضا وجود داشت و فرصت نمایش خالصانه ترین و زیباترین مناجات ها و دعاها را پدید آورد.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: در کنار نماز و قرآن، دعا وسیله دیگری بود که یاد خدا را در دل رزمندگان زنده نگه می داشت و به آنان قدرت روحی می بخشید و تحمل سختی های نبرد را برای آنان آسان تر می ساخت.

فاطمه فتاحی افزود: روحیه جهادی و تفکر انقلابی فرماندهان و رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس  برگ برنده جنگ بود و توکل برخداوند از دیگر ویژگی های رزمندگان اسلام در طول دفاع مقدس بود که سختی ها را آسان می کرد و لذت جهاد در راه خدا را چندین برابر می ساخت.

ارسال نظرات