مسئول بسیج سازندگی به نقش جهادگران در تسهیل گری درست بین مردم و حاکمیت اشاره کرد و گفت: گروه های جهادی حلقه میانی بین امام امت و امت هستند این شان گروه های جهادی و جهادگران است، سرداران دفاع مقدس نوین، جبهه سازان جهانی جهادی خدمت رسان مشابه جبهه مقاومت، سطح و شانیت گروه های جهادی کار کارگری برای یک اداره نیست جبهه سازی برای انقلاب و رویش در انقلاب است‌.  
کد خبر: ۹۳۷۵۹۴۱
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار زهرایی، مسئول بسیج سازندگی کشور در دومین روز از هفته دفاع مقدس و در جمع بیش از ۴۰۰ جهادگر خوزستانی مستقر در بهشت شهدای هویزه عنوان داشت: بسیج و گروه های جهادی می توانندبار مسئولیت مردمی کردن همه فعالیت های دولت را بپذیرند نه فقط آبرسانی خوزستان و پروژه محرومیت زدایی، بلکه بار همه مردمی کردن در اقتصاد، در فرهنگ، در سیاست در اجتماع در کاهش آسیب های اجتماعی در محلات حاشیه شهر، در مدیران انقلابی، در مطالبه گری ، در فریاد در گلو خفته مردم محروم و مستضعفینی که صدایشان به برخی مسئولین نمی رسد.

 سردار زهرایی به نقش جهادگران در تسهیل گری درست بین مردم و حاکمیت اشاره کرد و گفت: گروه های جهادی حلقه میانی بین امام امت و امت هستند این شان گروه های جهادی و جهادگران است، سرداران دفاع مقدس نوین، جبهه سازان جهانی جهادی خدمت رسان مشابه جبهه مقاومت، سطح و شانیت گروه های جهادی کار کارگری برای یک اداره نیست جبهه سازی برای انقلاب و رویش در انقلاب است‌.  

وی اظهار داشت: جوان امروز باید مثل یادگاران هشت سال دفاع مقدس که سی سال است انقلاب را بیمه کرده اند ۳۰ سال آینده انقلاب را بیمه کنند گروه جهادی موتور محرک مردم و یک رهبر اجتماعی است با کار خدمت رسانی که انجام می دهد هم مشروعیت نظام را دارد و هم مقبولیت در بین مردم را بدست می آورد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه کشور با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما ودیعه هایی از خود به جا گذاشته است که برخی نام فناوری، نرم افزار و نظام افزار به آن می زنند گفت: به عنوان مثال راهیان نور، کنگره شهدا، راهپیمایی اربعین حسینی یک فناوری انقلاب است بسیج به عنوان تشکیلات نظام که حضرت آقا فرمودند؛ بسیج پاره تن مردم است ابرنهاد انقلابی و ودیعه الهی و مولود انقلاب است.

سردار زهرایی به هفته دفاع مقدس اشاره و خاطر نشان کرد: خاکریز های دفاع مقدس را کسانی که در مسیر الهی قرار گرفتند با همه وجود با تیر و تفنگ و تانک تسخیر نکردند با قلب های خودشان خاکریز ها را تسخیر کردند.

امروز در دفاع مقدس نوین دشمن دست از دشمنی بر نداشته چون کار نظامی نمی تواند انجام دهد روش ها و تاکتیک های خود را تغییر داده است از جنگ نظامی وارد جنگ اقتصادی شده است جنگ تولید فقر و محرومیت زایی را ایجاد کرده است.

وی به دو مولفه که در دفاع مقدس باعث موفقیت شد تاکید کرد و گفت : یک مسیر الهی دفاع مقدس، مسیر نورانی و‌خط سرخ شهادت سیدالشهدا بود و دوم آدم های که در ان مسیر بودند آدم هایی بودند که از همه وجودشان مایه گذاشتند. با همه اعتقادات رفتند در دفاع مقدس بیش از ۲۳۰ هزار شهید تقدیم انقلاب شد و بسیار دیگر جانباز و ایثارگر شدند.

ارسال نظرات