آیین افتتاح ۳۰ واحد مسکونی در شهرستان با حضور سردار زهرایی مسئول بسیج سازندگی کشور، مسئول بسیج سازندگی سپاه خوزستان و فرماندهان و مسئولین شهرستان کارون برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۵۹۴۳
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی خوزستان؛ سرهنگ زبیدی، مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان عنوان کرد: در سیل سال ۹۸ خوزستان، بسیاری از خانه های مردم شهرستان کارون تخریب شدند با همت و تفاهم بسیج سازندگی و بنیاد مسکن تصمیم بر آن شد تا ۶۱ واحد مسکونی توسط بسیج سازندگی سپاه خوزستان احداث شود.

سرهنگ زبیدی بیان داشت: با تلاش گروه های جهادی بسیج سازندگی سپاه خوزستان و هم افزایی با بنیاد مسکن ۳۰ واحد مسکونی از ۶۱ واحد مسکونی آماده و امروز در مراسمی نمادین افتتاح یکی از این واحد ها با حضور سردار زهرایی، مسئول بسیج سازندگی سپاه کشور انجام و کلید آن تحویل خانواده محروم شهرستان کارون شد.

وی در پایان گفت: این افتتاحیه به نیابت از شهدای جهادگر شهرستان کارون و خوزستان  شهید سید محسن موسوی و شهید محمد ناصری انجام شد که در این مراسم از خانواده های این دو شهید تقدیر به عمل آمد، ان شالله با تلاش نیروهای جهادی بسیج سازندگی ۳۱ واحد مسکونی دیگر هم آماده خواهد شد و به این خانواده های محروم و نیازمند تحویل داده خواهد شد.

ارسال نظرات