گردهمایی و همایش کوهپیمایی در زاهدان برگزار شد

زاهدان/ به مناسبت هفته دفاع مقدس گردهمایی و همایش کوهپیمایی با حضور بسیجیان پایگاه شهید عباسپور شرکت برق منطقه‌ای و سایر اعضای بسیج ادارات استان در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۵۹۵۰
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۸

یه گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس با حضور جناب سرهنگ بیک‌نژاد مدیر بسیج اقشار استان، جناب سرهنگ نکویی فرمانده حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) ادارات کل استان سیستان و بلوچستان، فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات و جمعی از بسیجیان پایگاه شهید عباسپور شرکت برق منطقه‌ای استان و نیز سایر اعضای بسیج ادارات استان، صبح امروز(پنجشنبه) گردهمایی و همایش کوهپیمایی در زاهدان برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ بیک نژاد ضمن تبریک به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، با بیان رشادتها و سرافرازی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس یاد و خاطره همه شهیدان میهن را گرامی‌داشتند.

وی همچنین در جمع صمیمی بسیجیان ادارات استان بیان نمود: امروزه حماسه دفاع مقدس موجب وحدت بین همه‌ی اقشار با هر بینش و منشی شده است و نقش جوانان بسیجی در ساختن آینده‌ای روشن و رو به پیشرفت برای کشورمان بسیار حیاتی می‌باشد.

در ادامه وی عنوان داشت: نقش پایگاه‌های بسیج ادارات در بحث فرهنگ‌سازی و وحدت آفرینی بسیار مهم و اساسی می‌باشد و همه بسیجیان وظیفه زنده نگاه داشتن راه شهیدان را بر عهده دارند و در این مسیر توجه به رهنمود‌های ولایت فقیه روشنگر و نشان دهنده راه خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار