به مناسبت گراميداشت هفته دفاع مقدس صورت:

ديدار اعضای ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس با امام جمعه شهرستان كنارك

کنارک/ اعضای ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس كنارك به مناسبت هفته دفاع مقدس با حجت الاسلام والمسلمین بامرى امام جمعه شهرستان دیدار و گفت و گوکردند.
کد خبر: ۹۳۷۵۹۶۳
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۲

به گزارش خبرگزارى بسيج ،ظهر امروزجمعى از مسئولين، فرماندهان نظامى و انتظامى و اعضاى ستاد گراميداشت هفته دفاع مقدس كنارك با حجت الاسلام والمسلمین بامرى امام جمعه شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

سرهنگ پاسدار براتعلى صالحى در اين ديدار با اشاره به لزوم پاسداشت و گراميداشت جانفشانى هاى رزمندگان هشت سال دفاع مقدس،اظهار داشت: با هدف حفظ و نشر آثار دفاع مقدس و ترویج روحیه ایثار و شهادت در بین بسیجیان این شهرستان با شعار ما مقتدریم بیش از 50 عنوان برنامه در طول این هفته اجرا ميشود.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه كنارك بابيان اينكه برنامه هاى اجرايى در راستاى تبيين دفاع مقدس بايد صورت گيرد، تاكيد كرد: اجراى سرود پاتوقى، غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدای شهرستان، دیدار با خانواده معظم شهدا، كوهنوردى كاركنان، همایش پیاده روی خانوادگی، تجلیل از پیشکسوتان و ایثارگران دفاع مقدس،برگزاری یادواره شهدای و... از جمله برنامه هاى اجرايى اين ناحيه در هفته دفاع مقدس ميباشد.
حجت الاسلام نظر بامرى نيز در اين جلسه با اشاره به گراميداشت ياد و خاطره شهدا و رزمندگان اسلام گفت: اخلاص در عمل و ياد خداوند متعال چيزهايى بودند كه شهدا را متمايز كرد.
امام جمعه شهرستان كنارك با بيان اينكه شهدا و رزمندگان اسلام يك لحظه از ياد خدا غافل نبودند، خاطرنشان کرد: مسئولين امروز بايد شهدا را الگو و سرمشق قرار داده و هميشه بايد رضايت خداوند را ملاك قرار دهند.

ارسال نظرات